Michaels Keys
Ouwe rot
Hallo, benieuwd of iemand ervaring heeft met het updaten van de Hydrasynth OS. De Hydra (deluxe) werkt prima met het Manager programma, maar in de update procedure moet je de synth opstarten in de “update mode” en dan krijg ik met geen mogelijkheid meer de verbinding tot stand, de pc herkent de synth niet meer .. en geeft al snel in de update procedure aan dat het niet gaat lukken omdat “usb device not found” .. erg irritant .. heb op de pc (windows) verder niks open staan en de synth staat ook gewoon in standalone modus (geen daw oid) ..
Op internet vind ik vaker melding van dit probleem, alleen helaas geen werkende oplossing gevonden tot nu toe (opnieuw opstarten, andere usb poort gebruiken, andere kabel proberen etc .. steeds hetzelfde resultaat). Iemand ervaring met dit probleem en het ook weten op te lossen ..? Als iemand tips heef … dank!
(vraag ook bij Asm uitgezet maar nog geen reactie), groeten, Michael
Op internet vind ik vaker melding van dit probleem, alleen helaas geen werkende oplossing gevonden tot nu toe (opnieuw opstarten, andere usb poort gebruiken, andere kabel proberen etc .. steeds hetzelfde resultaat). Iemand ervaring met dit probleem en het ook weten op te lossen ..? Als iemand tips heef … dank!
(vraag ook bij Asm uitgezet maar nog geen reactie), groeten, Michael