Altijd mankeert er iets wat makkelijk te vervangen is...

Maar laat ons ook de keerzijde noemen: bieders die jouw verlaagde prijs ivm defect nogmaals gaan verlagen want het is defect...
 
of deze; kan je me tegemoet komen in de brandstof kosten, ik moet van ver komen weetje...
 
In dat kader was de leukste iemand die 1 sticker van 10 cent kocht en dan vroeg of ik de verzendingskosten op mij nam. Daarop terugkijkend was dat wel het punt waarop ik niet meer vaak iets tweedehands online wou aanbieden.
 
Ik heb het een keer meegemaakt met een Synth die ik te koop aan bood voor 75 euro. Er stond bij dat het enkel afhalen was.. en wat de problemen waren.. Yamaha CS2x
Eerst wist ie me zover te krijgen om naar het dichtst bijzijnde NS station te rijden. Toen ik daar op toegezegd had kwam er een alternatief voorstel; Een NS station wat voor hem makkelijker te bereiken was en voor mij nog verder rijden.. Toen ik daarop als reactie gaf dat ik van verdere onderhandelingen met hem afzag kreeg ik allerlei intimiderende crap over me heen. Dat ik een egoïst was. Iemand die alleen maar aan zichzelf dacht.. etc... en dat klopt natuurlijk.. :P
 
In dat kader was de leukste iemand die 1 sticker van 10 cent kocht en dan vroeg of ik de verzendingskosten op mij nam. Daarop terugkijkend was dat wel het punt waarop ik niet meer vaak iets tweedehands online wou aanbieden.
onder de 50eu begin ik er al niet eens meer aan en dan ook ophalen. Anders is het gewoon zonde van mijn tijd. Dingen in een doos doen, etiketten, plakband etc, Gewoon niet rendabel. Ik heb wel meer te doen.
 
of deze; kan je me tegemoet komen in de brandstof kosten, ik moet van ver komen weetje...
Ja dat is ook een mooie inderdaad. Alsof ik er iets kan doen dat iemand in Groningen is gaan wonen :D ik woon centraal, los het maar op!
 
Back
Top