Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Het zit niet echt lekker nee, ik gebruik die poefjes meestal als voetenbankje of om spullen op te zetten, maar een stoel op wieltjes wat ik eigenlijk zou willen werkt ook niet echt lekker op het laminaat met de houten vloer eronder, super gehorig is dat en het laminaat vind dat ook niet echt leuk. Dus ja, er zal een tapijtje moeten komen.
Je kan van die skatewieltjes onder je stoel doen, die zijn lief voor je vloer. En het rolt als een malle!
 
Je kan van die skatewieltjes onder je stoel doen, die zijn lief voor je vloer. En het rolt als een malle!
Ik zie even niet voor me hoe ik dan de bocht moet nemen, zijwaarts in mijn stoel hangen om te sturen? Het is een idee.. :D
 
Heb vanochtend mn studio/kamertje van aarde voorzien. Mn Analog Heat, USPX, Buizen EQ en mn Niftykeyz zijn u allemaal ook van lineare power voorzien.

Ben er blij mee.
 
Heeft het nog merkbare invloed op je apparatuur ?
 
Hij staat nu met zijn voeten in de klei denk ik
 
Ik heb wat mee zitten jammen met m'n Mariana Moog bas plugin, op beats van The Hybrid Drummer:



(Leuk!)
 
Heeft het nog merkbare invloed op je apparatuur ?
@Septic

Ja heeft zeker nut, de uno Synth pro had ik bijvoorbeeld hoorbaar toontje das helemaal weg verder meteen lekker lopen jammen, alles klonk opmerkelijk goed. Belangrijkste is bij mij dat het stabiel moet werken en elke keer een stapje verder.
 
De pas bestelde Small Stone phaser was binnengekomen dus vandaag de VC340 weer aangesloten. Phaser op links en rechts niks, deze 2 signalen door een stereo reverb en gemixed met het droge signaal. Nu heb ik ook nog een stereo widener op mijn SSL Fusion zitten, dan klinkt het echt superbreed.

Nu dus een soort van Jarre achtige muziek aan t maken. Dat mag ook wel eens.
 
klinkt prima he die VC340, ik heb m toch verkocht want had kuren en geen zin in... Bovendien kan ik echt geen keys spelen en dan heeft zo'n ding weinig nut, maar klinkt heerlijk!
Je deelt toch wat audio hé?
 
klinkt prima he die VC340, ik heb m toch verkocht want had kuren en geen zin in... Bovendien kan ik echt geen keys spelen en dan heeft zo'n ding weinig nut, maar klinkt heerlijk!
Je deelt toch wat audio hé?

Ik ga zondag wat proberen op te nemen. :)
 
Ik heb me beetje geërgerd, heb wel gepingeld maar merk dat mijn Casio PX-5S te traag is geworden voor mijn vingers en wil graag upgraden naar een Kurzweil PC4 of K2700. Maar heb geen idee hoe dat eigenlijk speelt, want kan het nergens proberen :(
 
Ik ben gisteren met een Chinese collega gaan jammen, ik wist dat zij ook muziek maakte maar hadden nog niet samen gejammed. Was erg leuk en heb mezelf doen verbazen;)

Ps heb sinds vorige week de Roland J6 (chord machine) en is erg leuk samen met de microfreak, en zoom arq96 (verbonden met de rk006) allemaal op een powerbank
IMG_20240524_114100.jpg
 
Toch wel leuke draad, ga even meedoen.

Ik heb een eventide modfactor in de chroma polaris geplugd en wat leads gemaakt.
Juno 106 strings erbij en ms20 basslead + taurus voetpedaal.
Uurtje gespeeld met deze combo.
 
Time van Pink Floyd, zingen en Piano.

Wat een mooie akoordprogressies zeg, vooral (3e) laatste stukje

2x Emadd9 A
4x Em7 A7 .....Home, Home again
Cmaj7
Bm7
Fmaj7
G
D7#9
D7b9
Bm

Hoe verzin je het, Haartjes recht, waterige oogjes. =)
 
Back
Top