Onlangs wijzigde ik van bank. (BPOST bank werd overgenomen door BNP)
Hierdoor kreeg ik nieuwe pinkaarten en VISA met andere kaartnummers uiteraard. Vandaag krijg ik van Reverb een mail dat ze mijn bankgegevens willen controleren.
Begrijpelijk, want de kaartnummers zijn gewijzigd. Ik vul netjes de nieuwe gegevens in, en dan volgt er een pagina waar ik bovendien ook nog het saldo van mijn rekening moet opgeven... huh?
WAT??? Niemand, maar dan ook niemand buiten de bank zelf hoeft een vraag te stellen over mijn rekening saldo, laat staan dat het hun zaken zijn. Bijkomend geven ze aan dat er minstens 300 € op je rekening moet staan...sure.
Dit is gewoon ongehoord onbeschoft!
Dus meteen heel mijn Reverb Account laten verwijderen. Voila. Einde verhaal. Tot nooit meer.
Hierdoor kreeg ik nieuwe pinkaarten en VISA met andere kaartnummers uiteraard. Vandaag krijg ik van Reverb een mail dat ze mijn bankgegevens willen controleren.
Begrijpelijk, want de kaartnummers zijn gewijzigd. Ik vul netjes de nieuwe gegevens in, en dan volgt er een pagina waar ik bovendien ook nog het saldo van mijn rekening moet opgeven... huh?
WAT??? Niemand, maar dan ook niemand buiten de bank zelf hoeft een vraag te stellen over mijn rekening saldo, laat staan dat het hun zaken zijn. Bijkomend geven ze aan dat er minstens 300 € op je rekening moet staan...sure.
Dit is gewoon ongehoord onbeschoft!
Dus meteen heel mijn Reverb Account laten verwijderen. Voila. Einde verhaal. Tot nooit meer.
Laatst gewijzigd: