• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Voor de DIY'er: Beaks, MI Peaks clone. Nog niet afgebouwd

Prijs
30 Euro
Conditie
Nieuw

theemagician

Stamgast
Lid sinds
7 september 2020
Berichten
430
Wegens beeindigen van de eurorack hobby te koop. Beaks, een clone van de MI Peaks. Dit is een mutifunctionele module met LFO, ADSR, Tap-Tempo LFO en Drumsynth. De drumsounds zijn 808 kick en snare-achtig.

De module is nog niet helemaal afgebouwd. STM32 development board zit er wel bij, dus ALLE ONDERDELEN zijn aanwezig om deze Peaks-clone volledig af te bouwen. Instructies zijn online te vinden en super duidelijk. Het al gedane soldeerwerk is netjes, al zeg ik het zelf :)

Nieuwprijs van de kit en development board samen is ongeveer 45 euro. Ik wil er graag 30 voor ontvangen. Afgebouwde Peaks clones worden verkocht voor minstens 120-150 euro dus dit is een koopje.
Verzenden of Ophalen in Zwolle. Bij verzenden zal ik uiteraard onderdelen veilig individueel verpakken.
 

Attachments

  • Beaks.jpg
    Beaks.jpg
    223,7 KB · Bekeken: 97
Laatst gewijzigd:
Back
Top