• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Voor de DIY'er: Niet afgebouwde/niet geteste eurorack kits, teab

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

theemagician

Stamgast
Lid sinds
7 september 2020
Berichten
430
Mijn exit uit eurorack betekent dat ik een aantal modules over heb die ik weliswaar grotendeels afgebouwd heb maar niet meer getest of gedebugged:

- Noisey Fruits Lab 808 Kick (afgebouwd maar werkt nog niet)
- TAT Divebomb 3 (afgebouwd maar werkt nog niet, papieren handleiding krijg je er bij)
- Froal Fruku Function Generator (afgebouwd, werkt 75%)
- Sound Study Midi2CV (afgebouwd, maar niet getest/gekalibreerd)
- Modular In A Week Mutable Peaks clone (gedeeltelijk afgebouwd, alle onderdelen inlcusief controller board aanwezig)

Verder 2 volledig werkende maar basic modules, een envelope en een dubbele vca. Deze functioneren dus wel!

Bovenstaande modules zijn voor een handige diy'er die ook kan testen een prima koop. Handleidingen zijn online te vinden, je krijgt zoveel mogelijk alle parts er bij. Let op: IK BEN EEN NETTE SOLDEERDER. De modules zijn niet verkloot met klodders tin en verbrande zaken.

Wat mijn betreft mag je een bod doen, ruilen voor een Volca Sample of Volca Bass vind ik ook prima!
 
Bij deze nog enkele afbeeldingen: De Beaks is compleet, inclusief programmer-interface (usb). USB Midi > CV is inclusief een weerstand voor calibratie.

IMG_3455.jpgIMG_3452.jpgIMG_3454.jpg
 
Back
Top