Gratis VCA Compressor bij Softube

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.906
Locatie
Kampen
Gratis VCA Compressor bij Softube

 
dank! heb m nu ook. maf de FET Compressor MKII nog als upgrade gekocht, de OPTO was even €19 en nu is deze gratis....
alsof ze het weggeven..... heb ze nu, vanzelfsprekend, alle 3...

Softube gaat de laatste lager dan ooit, ook Model 82, b.v. goed, het is erg goed spul. en dan bijna voor nix...
 
dank! heb m nu ook. maf de FET Compressor MKII nog als upgrade gekocht, de OPTO was even €19 en nu is deze gratis....
alsof ze het weggeven..... heb ze nu, vanzelfsprekend, alle 3...

Softube gaat de laatste lager dan ooit, ook Model 82, b.v. goed, het is erg goed spul. en dan bijna voor nix...

Ik weet niet wanneer de plugin is uitgebracht, maar het komt vaker voor dat bedrijven oude plugins gratis wegegeven. Een goed voorbeeld is Toneboosters. Maar ik vermoed eerder dat het een marketingsstunt is en tijdelijk gratis is.
 
dank! heb m nu ook. maf de FET Compressor MKII nog als upgrade gekocht, de OPTO was even €19 en nu is deze gratis....
alsof ze het weggeven..... heb ze nu, vanzelfsprekend, alle 3...

Softube gaat de laatste lager dan ooit, ook Model 82, b.v. goed, het is erg goed spul. en dan bijna voor nix...
Van mij mogen ze hiermee door gaan, Softube is een mooie ontwikkelaar met veel goeie plugins. Ik heb ook eens Tape van hun gekocht en die klinkt ook waanzinnig goed. De Opto gemist helaas, misschien moet ik hun site wat meer in de gaten houden.
 
Van mij mogen ze hiermee door gaan, Softube is een mooie ontwikkelaar met veel goeie plugins. Ik heb ook eens Tape van hun gekocht en die klinkt ook waanzinnig goed. De Opto gemist helaas, misschien moet ik hun site wat meer in de gaten houden.

soms staan de beste sales op de softube site, en dan krijg je een e-mail. softube stuurt wel veel e-mails. toch laat ik dat, zo kom ik nog eens aan mooi spul, voor weinig....

en soms op pluginboutique...

de OPTO was tijdelijk via softube zelf, de e-mail is dan de....

deze gratis VCA, overal te vinden ook op facebook, maar dan weer niet via e-mail....
 
Van mij mogen ze hiermee door gaan, Softube is een mooie ontwikkelaar met veel goeie plugins. Ik heb ook eens Tape van hun gekocht en die klinkt ook waanzinnig goed. De Opto gemist helaas, misschien moet ik hun site wat meer in de gaten houden.
Die tape is inderdaad erg goed. Bus processor is ook een aanrader. Werkt ook lekker samen met die tape.
 
Back
Top