For Freedom (electronic)

Graag zou ik weten of deze track okay klinkt door jullie speakers. Ikzelf heb hele goedkope speakers en het geluid is niet zo goed... Men hoofdtelefoon is echter een Sennheiser HD26 Pro dewelke van goede kwaliteit zou moeten zijn. Ik kan dus niet goed geloven dat het zo slecht klinkt door de boxen. Het klinkt meestal goed tot ik het luider wil zetten. Ik heb het idee dat ik niet op die speakers kan verder gaan.
Naargelang ik het geld niet heb voor monitors, alsook niet de kennis dewelke te kopen en hoe dat allemaal werkt, zou ik jullie willen vragen is naar het nummer te luisteren en mij gewoon te laten weten
of het meevalt door de speakers of niet.

 
Ik heb ook eens Landr Mastering Pro plugin op Splice genomen voor rent to own, eerste drie dagen zijn zoiezo gratis.
Ik heb deze versie, die bijna identiek is door mijn hoofdtelefoon, gemaakt met inplaats van Ozone op masterbus de Landr plugin.
De controls waren veel makkelijker voor mij en om eerlijk te zijn klinkt het een pak minder scherp. Ik kan dat met ozone ook bereiken waarschijnlijk
maar dat programma is redelijk ingewikkeld, ik experimenteer liever vrees ik.
De Landr plugin is zeer gemakkelijk in interface, als je diepgang wilt moet je er wel niet zijn, is veelal op Ai gebaseerd en je kan verschillende aspecten aanpassen aan de track (dynamics, loudness, eq...)
Lijkt me nog interessant, misschien een aankoop voor volgende maand ofzo. Ik heb een vermoeden, doordat het minder scherp klinkt denk ik, dat deze versie beter is

 
Terug naar ozone gegaan en heb gewoon de AI gebruikt en dan beetje aangepast. Dat die zever gedaan is, dat deed de landr plugin basicly ook.
Heb dankzij landr plugin wel dingen bijgeleerd over mixen.
Toen ik zelf de ozone chain maakte moest ik nog veel namixen, als eigenlijk de master al gedaan was. Dat is niet goed.
Dankzij de Landr plugin, die basicly ai is die ge kunt bijstellen, merkte ik wel op dat ik gewoon moest zorgen dat het goed klonk zonder mastering plugin.En dat lukte mij altijd
Het was tijdens het masteren, omdat ik het geluid zo hard veranderde, ik deed het allemaal zelf, dat de problemen eigenlijk kwamen.

Ik zal nooit een mix expert zijn, maar ik kan nu wel erkennen dat als er nu nog iets niet goed is, het wel degelijk mijn mix is en om eerlijk te zijn, ik wil gewoon verder.
Over tijd zal dat allemaal nog wel beteren.

Ik heb hier een test versie van de track, heb zelf nog niet door men speakers gehoord tegoei want heb het nog terug aangepast. Laat maar weten hoe het klinkt zodat ik het naar Tunecore kan sturen.

 
Verandering aangebracht. Iemand wees me erop dat het op 100 vol niet zo goed was. Ik heb nooit op 100 geluisterd... nu wel... dat was niet zo goed. Ik heb veranderingen aangebracht en denk dat dit beter is (kheb gewoon landr plugin terug gebruikt lol)
 
Back
Top