• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Modal Argon 8X en Cobalt 8x - nieuw

Prijs
499 Euro
Conditie
Nieuw

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.613
In ongeopende doos.

499,- euro per stuk of 949,- samen

Alleen ophalen.
 
Ik kan eventueel foto's van ongeopende dozen plaatsen, maar ja, het zijn enkel ongeopende dozen.
Wat er in zit is dus nog nieuw, niet gebruikt.

Deze synths beschikken beide over een top 5 oktaafs Fatar keyboard.

475,- euro per stuk of 900,- euro samen. Lager ga ik niet, dan gaan ze op een gegeven moment uit de doos en het synth rack in hier. :)
 
Ok. Foto's dan maar, ik heb de dozen even open gemaakt om de inhoud te kunnen laten zien.
Nog 2 onuitgepakte synths dus. Volledig nieuw. 900 euro voor de 2 is geen geld voor deze hele mooie set.

Waarom doe ik het weg dan kan je je afvragen? Simpel. Digitaal doe met software, analoog met hardware. Kan jij ook doen, deze staan dus voor je klaar mocht je een mooie deal willen maken.
Ik ga niet zakken, enkel nog stijgen. Beide synths staan vanaf heden ook op Marktplaats.nl

cobalt 8x.jpeg


argon 8x.jpeg
 
Back
Top