• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Expressivee Touché SE (met vele extra's) (30% korting)

Prijs
217 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.740
Hierbij ga ik toch maar mijn Touché SE verkopen. Ik ben tweede eigenaar maar ding is zo goed als nieuw.
Let wel dit is niet de standaard 250,- editie.

Wat zit er in de set:

1 Originele usb kabel
6 extra (7 totaal) Cylinders bundle. 30,-
2 Touch plates (standaard + hout 30.-) Hout is wat stroever dus zeker niet alleen voor de looks!
1 Touché SE
1 Kortings voucher van 50% voor UVI, zowel ik als mn voorganger niet gebruikt.

Bij aanschaf moeten we even contact gegevens uitwisselen zodat je mijn account krijgt en de software.
Je krijgt sowiso de gratis UVI player die al erg mooi is.

Ik verkoop hem omdat ik wellicht naar het 399,- model moet (of keys met zoiets en met cv uit)

Alles voor 217,-
Verzenden verzekert is 10,- mag ook goedkoper maar op eigen risico.


Screenshot 2024-01-08 at 07.40.15.png

IMG_4181.jpg

IMG_4179.jpg

IMG_4183.jpg
 
verkoop het liefst aan synthforum leden.. zelfs als er nog iets af moet. Stuur maar bod.
Anders volgende week naar mp / reverb..
 
Werkt perfect met dit keyboardje van Korg. Ook zo samengesteld. Combi deal mogelijk

Discussie 'Korg Nano key studio 30% kortings actie at MstrFX Boutique'
Korg Nano key studio 30% kortings actie at MstrFX Boutique

Kijkt u ook eens bij mijn plugin winkeltje.

inmiddels staat alles op Reverbje

Liefst hele set plugin's touche en nano keys naar sf peeps voor leuke prijs
 
Back
Top