• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht PLUGIN'S TOPMERKEN VST / HELE SETS

Prijs
123 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.717
Ola,

Ok, deze met zorg uitgezochte plugins blijk ik in praktijk niet te gebruiken of dubbel in een vorm.
Ik heb nog nooit plugins verkocht, dit is de eerste keer dus heb geen ervaring. Doe het eerst maar hier en dan op knopcloud.
Sommige heb ik gratis gekregen. Ilok zit op sommige maar geen usb nodig. Waves moet ik nog even uitzoeken.
Het liefst zoek ik alles uit als je gewoon de plugins wilt en de prijs lijkt me 50% van wat ik betaald heb. Dus eventuele kosten trekken we er af en wat ik overhou
na die kosten en we komen er op uit dat we beide blij zijn dan is dat mijn doel. Geld is al uitgegeven tis puur dat het zonde is zo.

Dit is de lijst:

Waves

Api-550A

Api-550B

CR8 Sampler

MaxxBass

SSL G channel

SSl EV2

NLS Channel & NLS Buss

Moog

Moogerfooger MF-108S ClusterFlux

Denise Audio

Bad Tape

Bad Tape 2

Bite Harder

God Mode

My Crush

Perfect Plate XL

Slappy

Audiomodern (hele set nieuw bij Am is nu 169,-) 50% mag er af.

Loopmix

Playbeat

Chordjam

Riffer

Freezr

Gatelab

Filterstep

Panflow
 
Ok beste plugin dealers :

@RTmusica1981
@cmdz
@Martinez
@Lotuz2019
@vink
@Septic
@robje24b
@aart
@cmdz

Is het een idee om misschien plugin's te ruilen als het niet wil vlotten met de verkoop?

Ik sta daar wel voor open.

Dit is wat ik heb:

7 x WAVES 2e gratis = 3.5 x 29,- min 50% = 50,75 (wel even checken of er nog kosten zijn)

1 x MOOG halve prijs = 15,- (wel even checken of er nog kosten zijn)

7 x DENISE audio, waarvan er nu 3 gratis zijn 4 x 59 = 236 min 50% = 118,- (voor hele account kosten zijn voor mij)

8 x AudioModern hele account 169,- min 50% is 84,50 (contact met support allen kwestie van account aanmaken en overzetten)

Audiomodern is voor de samplebased producers echt topper de top check it out!!

Totaal is dat 268,25

Neem je alles dan heb je een mooie set top spul voor 250,- en ik neem alle kosten op me en zorg dat alles op jou naam komt.

Wil ja alleen gratis zie plaatje hieronder ;)

Ik sta ook open voor RUIL HW SW alles kan.

Screenshot 2023-12-20 at 22.06.09.png
 
O interesse, kom maar op met ruil, afdingen.. ik ben redelijk flexibel op het moment :)
 
Die Audiomodern set is echt te gek voor de samplelaar! Check het maar even uit!
 
Back
Top