Iemand met heel veel last van GAS op MP.. (hopelijk niemand van hier 😂)

OMFG! Zo’n knakker hoef ik nadien niet meer over de vloer te hebben zeg, wat een mafkees 🤣🤣
 
Ik kloeg onlangs over geghost te worden, maar liever dat dan dit stortvloedscenario.

Ohja, ik heb net na 7 weken een reactie gehad op een bericht aan een verkoper. Reeds! Daar had deze gitarist zich op kunnen uitleven...
 
Ik kloeg onlangs over geghost te worden, maar liever dat dan dit stortvloedscenario.

Ohja, ik heb net na 7 weken een reactie gehad op een bericht aan een verkoper. Reeds! Daar had deze gitarist zich op kunnen uitleven...
Haha.. gelud is een schone zaak.. :)
Maar je zou denken dat die ongeduldige gitarist uit de OP wel wat delay gewend was (op zijn pedalboard.. :D)
 
Ik heb soms ook zulke vraagtekens als reactie omdat ik niet leef op facebook, geen messenger heb op de telefoon enz ( met reden haha)
beetje om bang van te worden idd
 
Ik heb toch ook wel een paar keer gereageerd op een advertentie waar ik nooit of 1 reactie op heb gekregen dat ik er aardig gek van werd. Ben altijd netjes gebleven, maar sommige verkopers daar vraag ik me van af waarom ze op internet zitten.

Ik bedoel, als je adverteert dan mag je mensen ook wel even fatsoenlijk te woord staan. Is toch niet teveel gevraagd lijkt me.
 
Je schrikt toch een beetje als je 100+ reacties hebt gemist op je aanbod en vol verwachtingen deze berichten tsunami aantreft van één iemand.... manman.. maar idd waarom zet je iets te koop als je het toch niet volgt.. zo is het ook weer..

Ik heb afgelopen maandag op iemand zijn DJ controller gereageerd.. niet meer naar gekeken en donderdag toch nog reactie, deal gemaakt en nu vandaag aangekomen. Maar je weet nooit wat er allemaal speelt bij mensen.. en helemaal rond de jaarwisseling.. als iets niet doorgaat of iemand reageert niet.. jammer dan.. heeft het zo moeten zijn.
 
Verkoper van een bak op mp en 2ehands beloofde me een foto vd herstelfactuur. Stuurt geen. Ik vraag m over 2 weken 2 keer er over. Hij ghost me. Bak staat ondertussen ook op reverb. Er zijn dingen die ik niet begrijp. Maar niet erg: er komt wel weer een verse kans, denk ik dan
 
OMFG! Zo’n knakker hoef ik nadien niet meer over de vloer te hebben zeg, wat een mafkees 🤣🤣
knocked-up-comedy.gif
 
Te bizar! Maar eerlijk.. als je wat wilt kopen... het is wel k*t als mensen soms uren niet reageren, dus tot zover snap ik het, maar..

de echte vraag is.. heeft hij hem nu gekocht? :dubbel:
 
haha, ja wel knap dat je echt je telefoon dan ook 0 gebruikt bij 2 dagen weg.
 
Te bizar! Maar eerlijk.. als je wat wilt kopen... het is wel k*t als mensen soms uren niet reageren, dus tot zover snap ik het, maar..

de echte vraag is.. heeft hij hem nu gekocht? :dubbel:
Nee dus.. zie post boven de jouwe.. 😉
 
Ook weer een leuke situatie: ik zet zelf spul te koop en men biedt zonder schroom de helft of minder. Anderzijds wil ik bij 1 koper 7 [zeven] advertenties van oud speelgoed tegelijk kopen, ik vraag of hij daar een mooie prijs voor kan maken, en krijg als warme kerstgroet terug dat de prijzen erbij staan en vast zijn. Punt. Ik smelt natuurlijk voor zoveel gulle goedheid.
 
Back
Top