Waar koop ik een MN3004 BBD chip?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.732
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ik heb een Re301 die toe is aan n verse chorus chip. Ik heb deze besteld bij vintagesynthshop maar September is al even geleden en hij blijft maar mailen dat hij niet kan leveren wegens delay en slechte batch enz
Ik heb t gehad. Syntaur heeft er maar dat kost me al snel 75 euro voor die hier is. Ebay duitsland heeft er voor minder dan de helft verzend incl. De vraag is dan weer of dat echte zijn?

Iemand nog n betrouwbare bron / winkel tip?
 
Verkeerde sjippie ? Nee toch.

Zouden vanaf 13-12-2023 in stock zijn stond er.


(edit) … ooh ik zie dat OP hem daar al besteld had. Lol.
 
Duitse shop zegt dat ze 'm hebben en kan direct worden verzonden:

Dit is die op ebay. Ik heb antw gehad vd andere winkel waar ik in september heb besteld. Ze hebben een levering gehad en die was niet nieuw/ correct. Daarom dit topic. Ik zoek een betrouwbare winkel
 
Ik heb er een besteld uit duitsland die nog niet werd geleverd :/
 
Die uit duitsland is geplaatst. Nu nog wachten tot ik m kan testen. Hopelijk morgen.
 
Heb die op de franse website net gecanceled. Ik denk niet dat ik er nog ooit koop, ik denk dat ze ook eens een geservicede drumulator leverde om me vervolgens te zeggen dat ik de knoppen moest masseren toen ie t geen meter deed. For fuck sake. Dat ding bleek nogal onherstelbaar, ze kregen m terug en lieten me weten niet op herstelling te moeten wachten. Ik kreeg hop mijn geld terug. Getest heet dat dan.
Bleek later zelfs een goeie zaak, elders een mét midi gekocht voor minder. Net zoals die duitse chip...
 
Back
Top