• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modulaire Modules van Analogue Systems en Doepfer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Patat Met

TB or not TB
Lid sinds
25 april 2005
Berichten
4.474
Locatie
Zak met Friet
Omdat ik nu zo veel euro spul heb en wat geld wil krijgen voor Rob´s modules, heb ik te koop:

Doepfer A-101-2 Vactrol Low Pass Gate 60 euro
Heel warm klinkend filter/vca. Door de vactrols zit er een mooie vertraging in de CV signalen die heel erg lekker klinkt. Maar je kan niet zo goed audio rate moduleren. Gaat weg omdat ik er 2 heb.

Doepfer A-188-1D 4096 BBD module 120 euro
Schone delay´s tot zo´n 150 msec, daarna gaat de klok hoorbaar meedoen en moet je een VCF gebruiken om langere schone delay´s te krijgen. Leuke verborgen feature is de klok uitgang. Deze kan gebruikt worden om ultrasoon te moduleren, wat soms erg mooi is.
Gaat weg omdat ik 2x een SDE3000 heb, die ongeveer hetzelfde doen.

Doepfer A-137-2 Wave Multiplier 53 euro
Maakt van 1 zaag golf, 4 zaag golven. Voor oa die Drum & Bass leads. Maar ook een leuke distortion. Gaat weg omdat ik er 2 heb. (Deze module heeft wel extra modulatie bronnen nodig om er het beste uit te halen.)

Doepfer A-107 Multitype Morfing Filter 200 euro
Het meest uitgebreide filter wat er nu op de markt is. 36 filter typen die je achter elkaar aan kan programeren en via een klok pulse laten verspringen. De snelheid waarmee van het ene naar het andere filter type word versprongen, kan ingesteld worden (Morfing). Natuurlijk cutoff en resonantie, maar ook een VCA. En alles is CV aan te sturen. Klinkt echt heel goed. Ik heb er 2, dus 1 mag weg.

Doepfer A-199 Spring Reverb 80 Euro
Leuke FX reverb met feedback functie zodat het ook een soort van oscillator kan zijn. Orginele reverb tank.

Doepfer A-133 Dual VC Polarizer 50 euro
Zeer veelzijdige module: VCA, Ringmodulator, Crossfader, polarizer en dat 2x!
Gaat weg omdat ik nu de RHD Dual Cross Fader heb.

Analogue Systems RS-160 CV Mixer 60 euro
De mixer is de belangrijkste module die er is, hiermee bepaal je eigenlijk alles: Hoeveel modulatie je wil, hoeveel audio van deze uitgang enz....
Wil je de RS-165 Audio mixer, dan kan dat ook. Die heeft geen inverter op de uitgang, maar wel een hogere afregel nauwkeurigheid.

Analogue Systems RS-180 VCA 75 euro
VCA´s kan je er niet genoeg van hebben. Deze is lin en exp en met een 2 kanaals mixer.

Analogue Systems RS-310 Reverb/Chorus 115 euro
Bijzondere BBD met de MN3011 chip. Kan ook echo´s maken, maar dan moet je er een filter achter zetten om de klok eruit te halen.

Analogue Systems RS-100 Low Pass Filter 90 euro
MiniMoog Filter kloon.

Alles in 1 keer voor 800 euro. (nog een oscillator en envelope erbij en je hebt een geil synthje) Evt heb ik er ook nog een kast bij om alle modules in te doen.
Modules hebben alleen wat montage schade, omdat ik geen plastic ringen gebruikt heb. Verder is alles perfect.
Alles uitgebreid te beluisteren bij mij thuis. Prijzen zijn exclusief verzend kosten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top