Dr. RiPsaw - Squares & Circles

Dr. RiPsaw

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
1.827
Locatie
in een huis
Mijn inzending dit jaar: Squares & Circles:


Track heb ik eerder dit jaar afgemaakt en uitgebracht, en is mijn muzikale hoogtepunt voor dit jaar!
Synths en vsti's: Access Virus Ti, Korg Triton, Keyscape, Trillian, Stylus RMX, en de nodige hard- en software effecten. En de gitaar is een dikke Ibanez JS2000 ingespeeld door mijn buddy Bart.
 
Lekker hoor!! Super smooth.. en dat gitaartje geeft het 'n lekkere jazz-rock vibe.. Super fijn al die chords wisselingen door alle thema's heen.. echt heel nice.. thanx ;) 8~ :halleluja
 
prima productie, dat kan ik zo horen. maar voor mij iets te gladjes en de gitaar neemt best wel een prominente plaats in. gitaarstijl pruim ik overigens wel, maar dan in een andere setting: Santana... mooi toch ook af en toe het fendertje, mss iets te weinig?
 
Lekker jazz-funky! Ik had de bas graag nog iets nadrukkelijker willen horen en iets meer breaks in de drums maar verder kan ik er niks op aanmerken.
 
Wow! Na Dr. van Lansberg nu deze. Echt al contest hoogtepuntjes hoor. :halleluja
Hele strakke productie, klinkt top allemaal.
Geweldig die gitaar en rhodes solo's. Zeer muzikaal. :okdan:
 
OOooooh YES ! LEKKERRRRRR !!! Ik mis nog hier en daar een horn sectie korte stootjes en falls, maar dat is je bij deze vergeven!
Dit is een aardig stuk muziek, en voor mij als muzikant, sowieso al top-5 ! Keep on rockin' or jazzin'. :-)
 
er clipt iets. ( Hoor ik alleen als de gitaar speelt )
Denk ook dat de gitaar maar doorgaat en weinig ruimte laat. Op 3:18 kan ik dan eindelijk pas naar de rest van de muziek luisteren.
Heel knap staaltje muziek, beetje te easy voor mijn smaak. Mooie akkoorden, key changes etc.

Hier loopt @MacGyverGear mee weg natuurlijk :)
 
Zit goed in elkaar, swingt als een malle, en mooi geproduceerd.

En....complimenten aan Bart,
Dat word de winst delen, maat!
;)

want ja, hele lekkere track. kanshebber dus!

Ik probeer wel bij elke track iets te verzinnen wat me minder bevalt.
Dit gaat me maar lastig af en je moet het niet te serieus nemen van mij (niemand trouwens!)
maar hier komt ie hoor... ben je er klaar voor?

ik hou nie van orgel solootjes :D
(wel weer heel goed gespeeld... verdorie.... daar gaat m'n kritiek alweer....)
 
Toptrack zeg, wow, lekkere swingende jazzrock groove, helemaal goed! :halleluja
Al na een paar seconden hoor je dit wordt goed en ja hoor, goede compositie en lekkere verrassende chordchanges, bij 1.20 verraste je me echt, heel mooi!
Ik hou erg van gitaar dus laat Bart maar flink doorspelen, hij speelt lekker zeg en ik had die electric piano nog wel even wat langer willen horen ook.
 
Ja als ik 30% van jou talent en meer geduld had om een track af te maken zou ik dankbaar zijn, mijn waardering heb je! P.s. heb jij studio monitoren met ribbon tweeter? Ik mis hier een beetje sprankeling in het hoge geluid. Maar dat kan dus ook aan mijn speakers liggen.
 
Back
Top