Dr. RiPsaw - Nebbia Alta

Ik heb je een stem gegeven! En ik vind het niet eens zo'n productionele supertrack. Maar het heeft gewoon iets heel fijns om naar te luisteren. Het raakt me. Ik weet ook niet waarom. :)
Sowieso leuk keyboardwerk! Fijn sfeertje.
 
mooie track, piano in het begin vind ik niet zo
maar vanaf 2min50 vind ik het heerlijk.
Pads op de achtergrond zijn heel subtiel en echt als tapijt aanwezig, heel mooi. Mijn 1e stem!
 
Blijft top!! :halleluja prachtige akkoordstructuren en melodieën <3 dat mis ik bij het beluisteren van andere inzendingen wel een beetje.. en vreemd dat deze dan ook zoveel stemmen mist in vergelijk.. maar het zal het smaakding wel zijn.. :)
 
Godverdomme ! Na comment van MacGyver op mijn track kwam ik tot de conclusie dat ik deze geheel over het hoofd had gezien. Shame on me.
Wat kan je over deze track zeggen ? Dit was idd genieten en deze track hoort thuis op een Buddha Bar compilatie.
Dit soort muziek neem ik mee op vakantie naar het strand en ik zie dat beeld voor me.
Dit muziekje zit verdomd goed in elkaar, nagedacht over de compositie, een thema en mooie progressies. En ik hou ook van de (gevoelige) solo. (een sound die ik herken uit de Ti Snow en ook in een van mijn tracks heb gebruikt) Dus beste Rips, supertrack en je krijgt mijn stem. Dit hoort simpelweg thuis in de top 5 en ik snap niet dat dit (voorlopig) blijft hangen op 18 stemmen...hopelijk komen er nog een pak bij tegen deze avond !

PS : Intussen 5x geluisterd. Bekijk nog eens je solo. Er zijn een aantal nootjes die je zou kunnen aanpassen waardoor het nog intenser word maar is niet determinerend.
Toptrack. Als dit niet in top 5 zit ligt het niet aan jouw inzending maar is er wat fout met SF... Stuur hem naar Buddha. Doen !

en vreemd dat deze dan ook zoveel stemmen mist in vergelijk.. maar het zal het smaakding wel zijn.. :)
Smaak speelt bij mij geen rol in de beoordeling. Het moet over het inhoudelijk aspect gaan, los van het genre. Dus als iemand een reggae track instuurt wil ik de juiste compositie met de juiste sounds en vooral de echte 'black roots' vibe horen. Daar gaat het om en heb ik daarom ook op Vleen gestemd. En Dat is een vioolsolo.
 
Last edited by a moderator:
Intro past qua sfeer past het zo op het album Antarctica van Vangelis.

Ik ben ook erg te spreken over de hier en daar onverwachte akkoord variaties. Houd het verrassend en pakt meteen je aandacht.

Krijgt na bijna 3 minuten een heel eigen geluid / goede afwisseling en gaat uiteindelijk ook weer heel mooi terug naar het oorspronkelijke thema.
 
Dikke kippevel bij sommige progressies, ondanks (of mede) door het cheesy karakter van dit prachtig stukje muziek krijgt het mijn stem. Doet me qua sfeer op een of andere manier denken aan Moments in Love van Art Of Noise.
Ben minder fan van de solo eerlijk gezegd maar dat is een kleinigheid.
 
Toptrack. Als dit niet in top 5 zit ligt het niet aan jouw inzending maar is er wat fout met SF... Stuur hem naar Buddha. Doen !

Thnx voor je bijzonder mooie feedback, stel ik echt heel erg op prijs! Momenteel ben ik een verzameling tracks aan het afronden om op een of andere manier uit te gaan brengen. Waar en hoe weet ik nog niet precies, maar Buddha zou ik zeker een toffe plek vinden, dus dank voor de tip. Gaat zeker gebeuren in de toekomst!
 
Thnx voor alle feedback en stemmen iedereen!
 
Back
Top