=XTRECIST= - Rough Scene

Deze werd 20 jaar te laat geproduceerd, anders zou je er heel wat centjes aan over gehouden hebben, denk ik.

Hakke is altijd leuk, maar niet voor meer dan een uur; lol :) Stem.

Gloomy
 
hakke, zeker hakke! rolt soms keilekker. begint zo rond 2:00 echt lekker op gang te komen, met wat maffe variatie. me like.
hakke is niet mijn ding, maar dit hakt lekker. hakken is nu het woord van de dag geworden....

voor hakke erg goe. (da zeg ik nie snel.... maar nu wél, snel-snel-snel-snel-snel......................................................................................................)
 
hoe krijg je het allemaal op deze track op dit volume! je bent volledig geslaagd in je opzet en dat is al een compliment waard. maar in hoeverre onderscheid dit nummer zich van alle bestaande hakke-nummers? voor mij klinken ze allemaal hetzelfde... toch moet ik af en toe wel lachen hoor. de ironie komt goed over.
 
Ah vette shit! Dit trek ik wel, ik ben eigenlijk gelijk al verkocht als mensen noise in hun tracks durven te verwerken ;). Vette acid shieet en dikke beats, yeah da shit man, zeker die laatste 30s nog ff dik de beuk erin, nice! (had ik als shit gebruikt?)
 
hoe krijg je het allemaal op deze track op dit volume! je bent volledig geslaagd in je opzet en dat is al een compliment waard. maar in hoeverre onderscheid dit nummer zich van alle bestaande hakke-nummers? voor mij klinken ze allemaal hetzelfde... toch moet ik af en toe wel lachen hoor. de ironie komt goed over.
Thanks! Wat zie jij als mijn opzet? De sound of het thema?
Qua vergelijk: tja moeilijk, dit wordt eigenlijk zelden meer gemaakt. Ik heb 30 jaar luister ervaring met deze stijl en heb geprobeerd te maken zoals ik denk dat het zou moeten klinken.
 
Ah vette shit! Dit trek ik wel, ik ben eigenlijk gelijk al verkocht als mensen noise in hun tracks durven te verwerken ;). Vette acid shieet en dikke beats, yeah da shit man, zeker die laatste 30s nog ff dik de beuk erin, nice! (had ik als shit gebruikt?)
Vette 💩
 
Deze werd 20 jaar te laat geproduceerd, anders zou je er heel wat centjes aan over gehouden hebben, denk ik.

Hakke is altijd leuk, maar niet voor meer dan een uur; lol :) Stem.

Gloomy
Thanks. 20 jaar geleden had me dit niet gelukt.
Qua centen: tja, daar denk ik nooit aan. Wel aan als ik in een zaal sta en ik hoor een Hardcore track met een slechte kick. Dan sta ik te balen dat het niet genoeg dreunt. Deze track is mijn interne antwoord daarop. Hoop dat deze ooit in een zaal wordt gedraaid en iemand met een dikke grijns staat los te gaan, omdat je de kick ook voelt! "Tot je kraag in het sublaag"
 
Ja dit was altijd mijn ding vroeger, ik krijg dikke nostalgie gevoelens als ik dit hoor. Kwalitatief ook erg goed, mooi gebruik van de 303's en ook lekkere transities en energie opbouw.
Back to the Roots! Mooi dat ik je terug bracht. En dank dat je het kwalitatief goed vindt. It was a long time coming.
 
Back
Top