=XTRECIST= - Rough Scene

Deze muziekstijl heb ik 30 jaar geleden al achter mij gelaten maar ik hoor dat het goed in elkaar zit :okdan: Wel grappig dat er in die tijd niets veranderd is, zelfs het luchtalarm zit er gewoon in :D
 
ik zei hardop 'OOOOOOhhhhh'

en dacht FUCK YEAH BRING IT ON

"even later"

ok ik ben er klaar voor, maar echt dan, waar is t feestje????????
 
Heb net nog eens luid geluisterd (alleen thuis) en merk toch wat op: beukt als een modderfokker

maar mist inderdaad breedte en ik hunkerde soms naar n beetje dry in de wet. Soms (denk ik) een snufje niet distorted upper en mids op n sound had in combi met de distorted meer hifi geklonken, tenzij dat nu net niet t doel was natuurlijk.

Had ook wel vette gein geweest om dat laastte vocaltje in de break te hebben en er dan terug in te knallen. Die vocal die er eerder ergens in zit versta ik niet. Dit komt er niet echt uit piepen.

Maar als je me zou zien uit mijn dag gaan hier weet je wel dat 't miereneukerij is; BEUKEHHHH
Wanneer kom je eens live in de buurt knalleuh? Vroeg ik al eerder eens :)
 
Thanks! Dit is tot nu toe mijn best afgemixte track ooit. Achteraf, na 300x beluisteren en 1 jaar verder en vergelijken, kom je soms tot conclusies dat dingen beter hadden gekund. 303 had meer vooraan / bovenaan gekund. Maar deze track bestaat eigenlijk uit 2 delen: versie 1 was af en ooit ingestuurd. Deze versie is V1 opname + meer extra's. Mix qua 303/Kicks kon niet meer worden gewijzigd. Heb echt 80 opnames gemaakt en na 2 x mastering klinkt ie nu eigenlijk precies zoals ik het in m'n hoofd had. Van dat proces en jullie comments leer ik weer voor de volgende.

En qua live jamming: mijn laatste livejam onstage was 4 jaar geleden. Ik probeer nu in vaste studio modus tracks af te krijgen, wat al ERGG langzaam gaat. Als ik dan nog mijn tijd moet besteden aan oefenen voor livesets, kom ik echt nergens meer aan toe. Tenzij iemand dik geld neerlegt. Ik moet dus zelf eerst releasewaardige tracks afleveren, dan mag ik weer van mijzelf onstage.
 
Back
Top