Klinkske - I'll Run My Fingers Through Your Hair

Ik krijg er een beetje een "it places the lotion in the basket" gevoel van. Ik wist al dat onze muzikale stijlen ver uiteen liggen. Deze track is daarop geen uitzondering :). Zeker gewaagd, maar ik kan er niet zo gek veel mee.
 
it places the lotion in the basket? Dat is voor mij n nieuwe term.
Ik weiger om iets easy on the ears te posten op zo'n SF contest, dit is veel plezanter, reacties lezen :D
Ik besef ook nog maar sinds een paar dagen dat de plaats op zo'n wedstrijd weinig zegt over de "kwaliteit" van n track. Als nl 85% vd inzendingen steen en steengoed is, en je post een middelmoot ding, kan je lelijk onderaan eindigen. Alsof middelmoot al niet goed kan zijn. Ik verwacht bij de laatste 20 te eindigen trouwens en ik heb nog maar 7 nummers gehoord vd contest, dus kan gerust de laatste 10 worden hehe
Wat ik vooral bang afwachtte was of ik ging platgemept worden met kritiek over mijn stem.
 
it places the lotion in the basket? Dat is voor mij n nieuwe term.
1705930859235.png
 
Ojeee wat raaaar zeg! haha nouja als je maar lol hebt zeg ik altijd maar ;)

Het deed me qua sfeer vooral denken aan een oud nummer van Prince genaamd Movie star:
 
Origineel, en fraai gedaan! Sfeer is goed! Beetje Hector Zazou, Malcolm McLaren....
 
Haha, goed man! Ik was zo benieuwd wie deze heeft gemaakt. Het is écht leuker om dat vooraf niet te weten als je een nummer aanzet.

Ik dacht meteen: prince, sex, onderhuidse spanning. Dat is super. Ik dacht ook: in de tekst mag wat variatie en ik mis wat richting in het nummer. Misschien zou ik hem compleet laten ontsporen, haha. Dan is de richting meteen duidelijk.

Maar heel tof gedaan en moedig!
 
Ojeee wat raaaar zeg! haha nouja als je maar lol hebt zeg ik altijd maar ;)

Het deed me qua sfeer vooral denken aan een oud nummer van Prince genaamd Movie star:

heel cool

net ff teruggezocht wat de inspiratie was en gevonden. mijn grootste ergernis is dat ik totaal geen gitaar speel en dat nogal essentieel is. En ik was niet zo blij met die klank vd 'gitaar' in mijn track. Maar ik kreeg t niet beter en was al fier dat de yamaha reface CP op n gitaar kon LIJKEN met wat fx :)
Dat vond ik een hele prestatie, maar idd wat scherp zoals anderen opmerken.

Schermafbeelding 2024-01-27 om 20.43.29.png
 
Back
Top