Hoop vintage??

Waarom? Ik geloof deze wel hoor. Je gaatook niks van deze lijst kopen zonder langs te gaan, toch?
@Wiseguy had een opmerking dat de advertentie as verwijderd om bepaalde redenen. maar heeft zijn post naar "." veranderd.
Kun je dat toelichten? was dat een grapje?
 
@Wiseguy had een opmerking dat de advertentie as verwijderd om bepaalde redenen. maar heeft zijn post naar "." veranderd.
Kun je dat toelichten? was dat een grapje?
Nee mijn reactie klopte niet en ik kon hem zo snel niet verwijderen dus heb ik het zo gedaan.
 
De ad op 2e hands is ook weg inmiddels.. gaat lekker zo.

oh.. foutje van mij, bleek toch MP te zijn, gaat lekker zo.

Jonge jonge., je zal maar voor 100K aan gear willen verkopen en half Nederland, Belgie, Moderators van Marktplaats en weet ik het wie nog meer vallen over je heen. Het lijkt me 3x niks..
 
Wat een engagement hier op het forum :D....hoop dat het hem wat opleverd...
13e maand moet rollen forumleden....
 
De ad op 2e hands is ook weg inmiddels.. gaat lekker zo.

oh.. foutje van mij, bleek toch MP te zijn, gaat lekker zo.

Jonge jonge., je zal maar voor 100K aan gear willen verkopen en half Nederland, Belgie, Moderators van Marktplaats en weet ik het wie nog meer vallen over je heen. Het lijkt me 3x niks..
Zo denk ik er ook over
 
Zo’n 12 tot 15 jaar geleden kocht is een paar keer vintage synths van ene Leo uit de buurt van Gent. Dat was inderdaad een soort museumpje van vintage synths, opgestapeld tegen muren en in kasten. Om raar in je buikje en hartje van te worden :)
Aangezien niet veel mensen dit soort spul hebben is dit vermoedelijk dezelfde persoon?

‘k Heb er indertijd o.a. een Chroma Polaris, Arp Solina String Synthesizer, Farfisa Synthorchestra, Korg 770, Yamaha SY-1 en Roland SH2000 gekocht. Was allemaal in goede staat.

My two copper.
 
Jonge jonge., je zal maar voor 100K aan gear willen verkopen en half Nederland, Belgie, Moderators van Marktplaats en weet ik het wie nog meer vallen over je heen. Het lijkt me 3x niks..
Moderators van Marktplaats? Zouden mensen op 'meld advertentie' hebben gedrukt?

Tja.....das niet leuk idd.

Verder zijn de reakties hier iig niet vreemd. Het is het internet en dat net zit vol met oplichters.
Dus dat mensen kritisch kijken is niets mis mee.
Maar je moet natuurlijk niemand veroordelen als er geen bewijs is.

Snap ik het nou goed dat dit een legitieme advertentie is? En dat @demian voor de 2 voice gaat? Wacht je niet liever op de Behringer :-)
 
heeft de arme man nou ook zn huis te koop gezet?? Om op te frissen, het geheel heeft een heel hoog "beeindigen hobby"-gehalte, een tekst waar ik ook altijd wat emotionele lading bij voel. Hopelijk is het geen drama en gaat de man een groots en meeslepend avontuur aan of iets anders moois.

Z'n Kangoo ook al, licht beschadigt ...
 
Het is gewoon n handelaar lijkt me
zijn naam is Frans en betekent zouets als “de marktkramer van Gent”
 
Het lijkt me ondertussen wel heel duidelijk dat het legitiem is. En het was lang geleden dat ik nog eens wat synths zag die mij onbekend waren. Dat zal vast de nodige tijd en moeite gekost hebben om bij elkaar te vinden!
 
Verkoper is absoluut te vertrouwen.
Sympatieke gast ook.
 
Deze Leo zit in België zo te zien.
>18 jaar aktief op mp, maar geen feedback.
Vreemd verhaal inderdaad.
Mea maxima culpa.

Dank allen, voor de nodige opheldering en context.
 
Back
Top