hallo ik ben andy

Welkom, ben idd ook wel benieuwd wat voor spul je gebruikt :baco:
 
heb in de loop der jaren aardig wat synths, drumcomputers ,modules, effectenbakken,en andere toebehoren gespaard ,ben al bezig vanaf mijn jonge jaren met muziek
eerst knippen en plakken reel 2 reel vanaf platen met een goedkope platenspeler, daarna 2 technics sl 1200 met een leuke platen collectie ,dat sloeg zo aan bij mij dat ik ben gaan sparen voor me eerste sampler ,dat heeft echter lang geduurd voordat ik dat bij elkaar had
eenmaal nog meer verslaafd geraakt aan geluiden ben ik gaan sparen voor wat goedkope synths die nu belachelijke euros waard zijn zoals de meeste weten
ik heb nu een doel gerichte setup : 48 kanaals analoog mengtafel hart van me studio ,tr 909 ,tr 707, tr 606, tb 303,diverse moogs,diverse roland junos vooral de alpha 2 en 106 zijn natuurlijk een must
korg ms20 m1 ms2000 rode en blauwe electribes met de buizen natuurlijk ,acces virus indigo ,een paar quasimidi synths, bitone, lexicon tc electronics yamaha effecten bakken, en hoop stomps voor vervorming , diverse lo-fi akai samplers, c64 met messiah ,amiga ,3 imacs met extra beeldschermen ,arp odyssey, kenton cv gate, nordlead norddrum, pfffffff en heel veel kabels en mount racks, krk rockit 8
en nog wat losse tweak desktops
ben vast nog wat vergeten whwhahaha, doel gericht op house , synthpop italo en hiphop
en sample trekken uit oude funk nummers voor breaks natuurlijk
heb hierdoor spelende wijs geluidsherkenning kunnen aanleren ,dat geeft veel voldoening om een geluid te horen en hoe na te maken of uit welke synth ?sample het komt
probeer zo veel mogelijk analoog te doen lekker rauw
dus eigenlijk is dit mijn levensverhaal zo whahahah
en een goede ruimte om het geheel lekker te laten knallen zonder dat de buren komen gluren
 
Welkom andy
 
Back
Top