Homo Homini Lupus Est

Holy shit. Wát een verzameling gave reacties zeg. Man man man..

Dank jullie wel.


Goede sfeer in de track! Goed gedaan!
Ik mis soms nog wel wat afwisseling ergens een leuk element in het hoog bijvoorbeeld.

Like! Moest even los komen 😉


Ghehe, ja hij stelt het geduld op de proef :D - dank voor het luisteren!



Lekker donker en onheilspellend, langzaam toewerkend naar die uitbarsting rond 4.40. Voelt daar als een release, dat je eindelijk vrij bent en kunt ademen en dansen na lange tijd afwachtende spanning en onderdrukking. Sorry, mijn associatieve brein slaat weer eens op hol ;)

NIKS "sorry"! :luv: Dit is nog beter omschreven dan ik 'm zelf had bedacht.

Toegegeven, de muziek was er al, daarna kwam de titel (@Kobboi wat cool, dank!). Maar toen ik de titel had, en daarna het beeld (AI, ok, maar wel blij mee) viel alles op z'n plek - de onderliggende spanning van een samenleving. (Lees: m'n chagrijn die ik voel, 's ochtends in de trein, tussen alle handsfree bellers en tiktok-filmpjes op standje 10 - en jouw omschrijving doet me denken aan uitstappen)


@Kenneth @vink @kobuz @jwiering @Googol // Hell yeah :duivels: thxxx


wow dit soort muziek ligt je wel, wat een opbouw en sfeer! heb wel wat rumble in mijn woofer maar denk dat dat de bedoeling is? Ik zie een rommelende vulkaan voor me die op uitbarsten staat. Mooi gedaan, goeie track!

Dank voor het compliment :) En wat lief dat je nog probeert om mee te denken - maar die rumble is exact waar de laatste ingreep over ging, toen @Roonan terugkoppelde hoe 't bij hem klonk. De versie hiervoor was nog erger, veel erger. Haha.

Nadeel is dat je dan ook kan doorschieten in je fiks-woede, en 'm vervolgens castreert. Dus ik wilde er nog wel wat leven inhouden, aan de onderkant. Had nog wat cleaner gekund, inderdaad, maar ik wilde uploaden. En iets met een 80-20-regel.


Damn, wat een dikke soundscape. Puik werk! Zeer excellente mix en afwerking. Ik heb er van genoten.

Heb je toevallig ook nog een versie met alleen de drone? 🧙‍♂️

Ik heb jouw producties heel hoog zitten. Dit was vet om te lezen. Dank.

Nope, maar best een tof idee, om een "acapella"-versie te renderen. Hmmm..



@e-Gloomy-nations yeahh, dank - en wat tof, dat je 'm wil draaien! Ik stuur je 'm wel even via PM.
 
Zo Michiel, lekkere track hoor!! Lekker duister en die 'metalen vuurvliegjes' die soms langskomen en soms de rand raken zijn fantastisch! Op 3.18 en 4.30 spuit je hem superfijn leeg ;) Fantastische opbouw, heerlijke geluiden en heb echt het idee dat ik naar een verhaal zat te luisteren.

Die komt wel in een playlist te staan hoor! Hurrluck!
 
ik was een review aan t lezen terwijl dit opstond en moest rond 2min ff terug deze comment schrijven omdat t mijn aandacht pakte ipv lezen. En dat is een compliment!
LOS in de smaakzone.

edit: ik zei net hardop 'djeezus chriiiiist' @ 4min 40 - petje AF
 
'metalen vuurvliegjes'

oeeeh, Black Mirror <3

Op 3.18 en 4.30 spuit je hem superfijn leeg ;)

haha, lekkere vunsbak.. zou het daarom witte ruis heten...?

thanks voor je mooie commentaar én het toevoegen aan een playlist, grote eer! :)

Indrukwekkende track, klinkt heel diep en vol op m'n koptelefoon. Nice!

Thanks, jando! :)


ik was een review aan t lezen terwijl dit opstond en moest rond 2min ff terug deze comment schrijven omdat t mijn aandacht pakte ipv lezen. En dat is een compliment!
LOS in de smaakzone.

edit: ik zei net hardop 'djeezus chriiiiist' @ 4min 40 - petje AF

Toen ik je comment las zei ik niets hardop - maar was ik even stil.

Dank je wel man, doet me goed.
 
Heel lekker. Super sfeervol.
Hele mooie geluiden en lekkere opbouw naar die superlate climax (die dan ook wel extra mooi binnenkomt)
 
als je het niet erg vindt, kom ik nog even een maand later mijn loftuitingen neerschrijven.
dit is spek naar mijn bek (en ik eet héél graag spek!).
ik vind het geweldig hoe de intensiteit opbouwt en ben tuk op van die randomized details over een strakke bd en bas, met zo'n lekker golvende omineuze backdrop pad met genoeg bite.
die 7 minuten lijken er 3 en dat is een compliment.
 
Wowww hoe vet - thanks man! Heel cool om te lezen.

En juist tof hoor, dat 'ie een maand later nog wordt beluisterd en een reactie oplevert - dank voor je moeite!
 
Back
Top