Update Arq 48.

Stronghold

Stamgast
Lid sinds
1 september 2023
Berichten
142
Locatie
Vlaardingen
Sinds gisteren in het bezit van een zoom Arq-48.
Nu draait de machine op firmware 1.10, op de site van Zoom kan ik versie 1.20 downloaden,
Maar er is totaal geen documentatie van, kan ook niks op internet vinden, is er iemand die deze update in het verleden gedaan heeft, of is het beter om hem niet te Updaten?

Alvast bedankt
Groetjes Rens
 
Kan zijn dat het inderdaad wenselijk is om het wel te doen, er zijn mensen die midi problemen hadden met de ARQ's en dat is verholpen in de latere versies van de firmware. Dat gezegd hebbende, heb zowel de 48 als de 96 en moet het zelf ook nog 'ns updaten naar de meest recente versie. :D
 
@Stronghold In hoeverre heb je ook zelf echt gezocht? Ik heb even snel de handleiding doorgekeken en daar staat keurig een hoofdstuk "System settings"-->"updating the firmware"
 
@Stronghold In hoeverre heb je ook zelf echt gezocht? Ik heb even snel de handleiding doorgekeken en daar staat keurig een hoofdstuk "System settings"-->"updating the firmware"
Het updaten is niet het probleem, dat lukt natuurlijk wel, de vraag is of ik er goed aan doet om hem te updaten, er is nergens te vinden wat er ge-update word.
Een update hoeft niet altijd een verbetering te zijn.
 
Heb de gok maar genomen, de update heeft te maken met bluetooth connectie van de ring.
( Waar je wel twee dongels voor moet aanschaffen.).
 
Ah check, dat wat mij niet helemaal duidelijk uit je vraag. Volgens de release is er maar één verbetering:
Improved communication stability of Bluetooth® LE connection between the Base Station and its Ring Controller.
Zolang je geen problemen verder hebt hoef je niet te updaten, maar het kan geen kwaad.
 
Back
Top