• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht SOMA Lyra-8, Yamaha RY30 + card

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Drs. P.

Ingeburgerd
Lid sinds
6 oktober 2004
Berichten
45
Ik verkoop de volgende spullen:

SOMA Lyra-8 - 600 euro
Behoeft geen uitleg denk ik. Hele vette drone synth. Verkeert in absolute nieuwstaat. Is ongeveer 2 jaar oud, ik ben de eerste eigenaar. Inclusief originele adapter en doos.

Yamaha RY30 +Dance & Soul wave card - 350 euro
Deze drummachine heeft een hele interessante sequencer. Je kunt namelijk alle parameters (pitch, decay, pan, filter, balance) van elk instrument per step instellen. In feite dus Elektron-style parameter locking. Dit biedt echt ongekende mogelijkheden. Hij verkeert in redelijk goede conditie. Hier en daar wat krasjes. Eén rubberen voetje ontbreekt. Technisch verder helemaal in orde. Onlangs zijn de contacten van alle pads schoongemaakt, dus geen pads meer die dubbel triggeren of die je hard moet indrukken. Display is ook nog in topstaat, helder en contrastrijk. Inclusief de vrij zeldzame Dance & Soul wave card. Je krijgt er een universele adapter bij, maar ik moet wel zeggen dat die een vrij harde en irritante pieptoon heeft.

De prijzen zijn inclusief verzendkosten. Ophalen kan ook in Apeldoorn.
 

Attachments

  • lyra8-front.jpg
    lyra8-front.jpg
    271,5 KB · Bekeken: 181
  • lyra8-back.jpg
    lyra8-back.jpg
    286,6 KB · Bekeken: 181
  • ry30-front.jpg
    ry30-front.jpg
    180,8 KB · Bekeken: 148
  • ry30-back.jpg
    ry30-back.jpg
    201,6 KB · Bekeken: 129
  • ry30-outputs.jpg
    ry30-outputs.jpg
    171 KB · Bekeken: 105
  • ry30-dance-soul-card.jpg
    ry30-dance-soul-card.jpg
    145,2 KB · Bekeken: 162
Prijsdrop!

595 voor de Lyra, 325 voor de RY30 met card.
 
575 voor de Lyra inclusief verzending! De RY30 is voorlopig niet meer te koop.
 
555 voor de Lyra inclusief verzending :)
 
De Lyra is verkocht aan een vriendelijk forumlid :)
 
Back
Top