Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

niet echt een BF, maar een 'fout' in het systeem, moedwillig, wellicht;

Native Instruments Super 8, gratis;


met de coupon code: 3bx6m08x

(deze code krijg je eigenlik als je loopcloud abo neemt van een maand, of zo... maar deze code is voor iedereen hetzelfde.... da is over nagedacht....)
 
niet echt een BF, maar een 'fout' in het systeem, moedwillig, wellicht;

Native Instruments Super 8, gratis;


met de coupon code: 3bx6m08x

(deze code krijg je eigenlik als je loopcloud abo neemt van een maand, of zo... maar deze code is voor iedereen hetzelfde.... da is over nagedacht....)
Helaas draait Super 8 alleen nog maar als Reaktor ensemble.. geen zin in.
 
Voor mensen die zich meer willen verdiepen in akkoorden en toonsoorten. Echt een super handig 'tooltje', waarmee je direct in beeld ziet welk akkoord (et cetera) je speelt.

20% korting met code FALL20

 
Ik had hem van de week geinstalleerd (ik heb een loopcloud abbo), maar ik zie helaas alleen de 1.0 versie in pluginboutique/native access
Same here.

my bad.

(overigens; ook in Native Access 2? nee, het zijn 2 verschillende produkten, denk ik. ik heb de plugin wél, maar goed als onderdeel van..)
 
Voor mensen die zich meer willen verdiepen in akkoorden en toonsoorten. Echt een super handig 'tooltje', waarmee je direct in beeld ziet welk akkoord (et cetera) je speelt.
Thanks, die heb ik gekocht want de zwarte keys ben ik gewoon niet zo goed in dus lijkt me handig en helemaal als je van die sophisticated 7th of 9th chords wil spelen.
 
Cherry Audio Polymode voor 5 dollar

 
Emergent drums 2, van €249 voor 79,68


Om (drum) samples te randomizen met hulp van AI, beetje als syntplant 2 ook doet.
 
my bad.

(overigens; ook in Native Access 2? nee, het zijn 2 verschillende produkten, denk ik. ik heb de plugin wél, maar goed als onderdeel van..)
Ik heb al op KVR gelezen dat NI gestopt is met de standalone versie en het niet meer aangeboden wordt, en iedereen maar weer verzocht is om hem in Reaktor op te starten. Wat een flut bedrijf is het ook, bijna niks is resizable bij hun, je moet er echt een loep bij kopen.
 
Xils Lab PolyKB III.
49 eurotjes.

 
niet echt een BF, maar een 'fout' in het systeem, moedwillig, wellicht;

Native Instruments Super 8, gratis;


met de coupon code: 3bx6m08x

(deze code krijg je eigenlik als je loopcloud abo neemt van een maand, of zo... maar deze code is voor iedereen hetzelfde.... da is over nagedacht....)
Yes !!!! bedankt :okdan: Opmerking: de gratis extra pluggin die je er dan bij kiest vervalt wel als je de code hebt gebruikt, want 2x gratisch doen ze dus niet aan :D
 

Attachments

  • 1699655372157.png
    1699655372157.png
    35,2 KB · Bekeken: 40
Laatst gewijzigd:
Back
Top