When We Are Free

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.130
Locatie
Belgie
Toch maar eens gewaagd aan een melodie.

Dit is met de Korg EK-50L gemaakt met een 8/16 beat stijl. Ik heb eerst de akkoorden opgenomen omdat ik soms met twee handen akkoorden speel en daarna opgenomen met melodie.

 
Besloten om gewoon Soundcloud mastering te gebruiken, klinkt toch net nog iets beter, kost mij dan wel 5€ per master maar als ik er gewoon elke dag eentje op zet max moet dat nog gaan.
Zal ik meer tijd hebben, zal ik eens meer komen luisteren af en toe. Het spijt mij zeer dat ik nu alle tracks moet veranderen, ik heb ozone eraf gesmeten en dat geupload en mastering van Soundcloud gebruikt. Ga dat voor alle liedjes doen dus ik ga even met alles op de eerste pagina staan, sorry. Ik moet de link veranderen sinds het een nieuwe upload is voor de Souncloud mastering.

 
Zal niet lukken, na de drie free masters moest ik betalen en dat gaat alleen met creditcard... en dat heb ik niet.

Ga dus de nummers gewoon weer zelf doen en op een andere manier, ga deze links aanpassen die ik net gedeeld heb en dan blijft het bij deze posts. Sorry
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top