Mia

Wow, word redelijk verast met de sax en het gehele geluid (de sound) van de track. Een beetje cheese 80s wat ik altijd wel kan waarderen. Moest wel even wennen aan de stem, maar went snel genoeg. Zelf gezongen? Vind de begeleide muziek er onder te mono, en denk dat de track nog beter kan worden als je dit mooi over het gehele stereo spectrum verdeeld, net zoals je intro dat heeft. Enne... wie is Mia?
 
Hey, ik vind hem zo mooi dat ik hem wil draaien op mijn radioshow... Als je je track ff downloadbaar maakt (permissions) dan gaan we dit mooi stuk voor ons draaien.

???
 
Wow, word redelijk verast met de sax en het gehele geluid (de sound) van de track. Een beetje cheese 80s wat ik altijd wel kan waarderen. Moest wel even wennen aan de stem, maar went snel genoeg. Zelf gezongen? Vind de begeleide muziek er onder te mono, en denk dat de track nog beter kan worden als je dit mooi over het gehele stereo spectrum verdeeld, net zoals je intro dat heeft. Enne... wie is Mia?
Hola Metatron,

Dank je wel,voor het luisteren.
De track is een hele oude,en heb het al opgepoetst ook stereo dus meer kan ik er aan doen.
En ja zelf gezongen.
Mia is je bent van mij,geschreven door armando manzanera een mexicaan.

Groeten van Andreos :)
 
Ja ja ja, de zwoele zomeravonden staan weer om de hoek..

Weer een mooie, andreos!


// edit - en ik zie dat deze van oktober '23 is. wauw. timing.
 
Ja ja ja, de zwoele zomeravonden staan weer om de hoek..

Weer een mooie, andreos!


// edit - en ik zie dat deze van oktober '23 is. wauw. timing.
Hola stoter,

Dank je wel.

groeten van Andreos :)
 
Back
Top