Dawesome MYTH

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
deze synth komt uit op januari 2024, tijdens de NAMM Show.....

peter, de developer heeft in deze thread, al wat bekend gemaakt:


scroll wat naar beneden, en je ziet een aantal berichten mét screenshots over en van MYTH.

ik heb er zelf nog niet mee kunnen werken, het is in de alpha fase, maar zal binnen een week of 2, met de beta kunnen werken, alle beta testers zijn benieuwd hoe het werkelik werkt en klinkt... dit is geen NDA doorbraak....
aangezien de developer al heel veel deelt....

more to come, in deze thread....

@Jason31 ......
 
Het ziet er wel weer veelbelovend uit, zeker ook de genoemde features: innovative spectral, physical modelling, wavetable, FM and analog-modelling algorithms ... but its not an either or, its more like all this is brewed to one cohesive magic potion.

Waarschijnlijk wordt dit weer een day 1 aankoop, daar zal JRRshop wellicht ook bij helpen met een mooi introductieprijsje :okdan:
 
Op JRR staat 'ie al voor 179 dollar te koop: https://www.jrrshop.com/tracktion-myth

Mag hopen dat er nog intro korting volgt :-)

30% intro korting



(20 presets van de nu 709 presets zijn van mij.... Factory presets, erg veel. en het heeft nog een ekstra reden waarom het er zoveel zijn. een bepaalde funktie.
het ding is heel simpel te begrijpen, maar er zit immens veel in, aan mogelijkheden.)
 
zonder coupon:

tracktion.png


met code GROUP:

tracktion2.png
 
Ziet er tof uit zo met die iris en klinkt goed, maar ik vind dat ik de andere dawsome plugins nog niet genoeg heb gebruikt, dus ik pas even voor nu maar wie weet wellicht voor m'n verjaardag ;)
 
Back
Top