Labyrinth

Toen mijn addblockers niet meer werkten op youtube was ik zo flauw van dat gezemel met reclame dat ik alles in een minder toerekeningsvatbare bui heb verwijderd.
Aha.
Ach, ik bekijk het van de andere kant.
Voor niets gaat de zon op en het alternatief is een abonnement.
Als je kijkt wat ze daarvoor vragen, dan weet je direct wat ze ongeveer aan de ads verdienen per kijker.
En als je er zin in zou hebben, kun je ook een puntje meepikken van die taart door goede content voor je kanaal te maken (moet je willen en de tijd voor hebben).
Geen hoofdinkomen, maar een beetje een tegemoetkoming in de eindeloze stroom van uitgaven die deze hobby (voor mij iig) met zich meebrengt.
Ik kan na 4 jaar een pedaaltje of een stukje synth kopen en vind het leuk om die content te maken, dus voor mij een win-win.

Nee, ik vind ads niet leuk, maar begrijp ook dat de pijp moet roken voor Google en de contentmakers.
 
Toen mijn addblockers niet meer werkten op youtube was ik zo flauw van dat gezemel met reclame dat ik alles in een minder toerekeningsvatbare bui heb verwijderd.
Mijn Adblockers werken nog wel, maar ik merk wel dat ze er op een of andere manier in slagen om je langer te laten wachten alvorens je video's kan zien.
Alles is naar de klote. Zo eenvoudig ligt het. Alles moet geld opbrengen. Werkelijk alles... Zelfs zeiken in een tankstation kost je geld. In de jaren 80 was daar helemaal geen sprake van.
Dus ja, vroeger was alles beter... En dat was ook zo. Dan kon je lekker een meid beetpakken en binnendraaien. Moet je nu niet meer proberen of je komt voor het gerecht...
 
Laatst gewijzigd:
Ben ook van bandcamp af. wil hun (verplichte) tax info niet geven. inderdaad alles wat het leven plezierig maakt wordt de nek omgedraaid. Heb bijna alle synths verkocht en speel voor eigen plezier weer vrolijk op de gitaar. en ach ik was toch al uitgekeken op die steeds weer min of meer hetzelfde berlin school muziek. dat is een dood pad.
 
Back
Top