Obscure software plug-ins

MSDOS

Ouwe rot
Lid sinds
31 Maart 2004
Berichten
678
In het kader van alternatieve software. Wat is er beschikbaar en welke heb je?

Zelf gebruik ik de plug-ins van Devious Machines, Dawesome, Plogue en Modosc Designs

Heb ze nog niet maar deze staan op m'n lijst:

Moet zeggen dat ik vaak kijk naar de filosofie van de maker en als het me aanspreekt vaak de complete bundel aanschaf.
 
@MSDOS ik had het duidelikker moeten schrijven; er was al een draadje


waarom geen 2?

ik heb ook meerdere draadjes aangemaakt, b.v. over granular, waarin toch ook andere plugins of programma's ter sprake kwamen... ach... dus...

en in de A-typische ben ik inderdaad accSone Crusher-X vergeten..... (waarvoor ik nog een apart draadje heb..., die amper loopt...)...

zeker aan te raden, maar zeer prijzig, voor het specifiek wat ie kan, maar is dan wel heel erg goed, en met een developer die feedback serieus neemt.
 
@MSDOS ik had het duidelikker moeten schrijven; er was al een draadje


waarom geen 2?

ik heb ook meerdere draadjes aangemaakt, b.v. over granular, waarin toch ook andere plugins of programma's ter sprake kwamen... ach... dus...

en in de A-typische ben ik inderdaad accSone Crusher-X vergeten..... (waarvoor ik nog een apart draadje heb..., die amper loopt...)...

zeker aan te raden, maar zeer prijzig, voor het specifiek wat ie kan, maar is dan wel heel erg goed, en met een developer die feedback serieus neemt.
Net A-Typisch doorgelezen, misschien kunnen ze samengevoegd worden?
 
Back
Top