Ah, Superman (Dark Techno)

Ik vind deze wel lekker hoor! Zou m zo draaien, als ik nog draaide. De afwisseling doe ik zelf wel dan ;)
 
Té "Dance" en niet "Dark" genoeg voor mij. (dus ik heb niet echt een mening ;) )
Okay, fair enough bro. Dank je wel voor het luisteren en de comments. Hihi, "niet dark genoeg", lol :)
 
Ik vind deze wel lekker hoor! Zou m zo draaien, als ik nog draaide. De afwisseling doe ik zelf wel dan ;)

Ja hé rubbah, na hem 10x geluisterd te hebben ofzo, vind ik ook dat ie wat afwisseling kon gebruiken. Maar ik ben blij dat je'm lekker vond.

Btw, waarom ben je gestopt met draaien? Corona of de leeftijd? Of iets anders natuurlijk...

Thanks buddy!

Glooms
 
Heb m slechts 1x tot me genomen, maar ik herken t wel.

Begon met ruimte tekort, inmiddels niet heel veel zin meer om mp3’s te zoeken (vinyl was leuk shoppen) en vind t interessanter om iets te maken dan af te spelen. Ben inmiddels ook te gerijpt om elke week te feesten, dus dat laat ik aan t jonge grut over ;)

Misschien binnenkort eens een liveset bij een nieuwe organisator hier in Tilly (maar das nog vrij vaag ammel)
 
Hij is lekker...
hij is genoeg variërend.
Goede breaks en goed opgenomen...

Cool Gloomy-Techno!

20230914082850657086.png
 
Ik vind hem wel lekker maar wellicht wat mager en lang in het deel voor de break, na de break beukt het beter en klinkt het wat voller ook door die square bass.
 
"Awisseling" is vloeken in de techno-kerk eh.. ;)

Loopt lekker zo, vind 't zelfs een beetje zonde dat die break erin zit :)

Okay @stoter , dank je wel man. Dan houden we'm gewoon zo, zoals ie is. Was toch niet van plan om er nog veel aan te veranderen aangezien ie al geupload is overal.
Thnx maat!

Gloomy
 
Pfoe, dikke track hoor. Fijne breaks en goede afwisseling tussen repeterend en iets nieuws...
@Luctae ook jij hartstikke bedankt voor me dit goed gevoel te geven met je comments. Altijd leuk!
Thnx

Gloomy
 
Ik vind hem wel lekker maar wellicht wat mager en lang in het deel voor de break, na de break beukt het beter en klinkt het wat voller ook door die square bass.

Oké, dit is er eentje om me te nemen naar mijn volgende track, dank je wel @jando !!
 
Back
Top