Gloomy - Reach Your None (Experimental Techno)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
Hey luitjes,

Weer een nieuwtje langs mijn kant.
Een vrij experimentele Techno-track met op de achtergrond wat Tibetaanse nonnen.



Veel luisterplezier en bedankt alvast voor de reacties.

Groetjes, en een fijne week.

Gloomy :)
 
Tja, ik blijf geloof ik telkens hetzelfde commentaar geven, maar alhoewel het niet de soort muziek is die ik zelf zou maken vind ik 'm weer fantastisch. Lekker duister en opzwepend man. Heel goed gedaan weer! :okdan:
 
Bijzondere track.
Klinkt ook wel erg onheilspellend.
Vind het met die Tibetaanse nonnen best wel origineel gedaan.

Dank je wel, beste Jeroen. Altijd zo'n subliem mooie commentaar.
Weet je, die nonnen klinken off-beat, maar dat heb ik bewust zo gedaan.. Je kent me hé, ik doe graag gekke dingen met mijn muziek.
En ook omdat ik niet weet hoe ik die nonnen moet syncen in FL-studio.
Thnx again bro! :)
 
Tja, ik blijf geloof ik telkens hetzelfde commentaar geven, maar alhoewel het niet de soort muziek is die ik zelf zou maken vind ik 'm weer fantastisch. Lekker duister en opzwepend man. Heel goed gedaan weer! :okdan:

Heilige Paulus :)

Dank je wel broeder, je feedback geeft me altijd veel plezier. Kom hier, ik betaal je een frisse :biertje:

:okdan: :luv:
 
Nix mis met experimenteel en dissonatie, me like both! Maar de kunst is wel het goed te verpakken, de dissonante noten die al vanaf het begin (:017) spelen kunnen wel, maar ik zou die wel een stuk zachter zetten, neemt nu een beetje de overhand en dan kan het irritant worden.

Verder weer superveel Gloomy stuf aan de hand, je handelsmerk :D. Steekt goed in elkaar, je hebt heel verschillende elementen toch weer tot een geheel weten te maken!
Het nummer wordt voor mij echt top in het laaste stuk, vanaf 3:40, dan gaat lekker de beuk erin!
 
Nix mis met experimenteel en dissonatie, me like both! Maar de kunst is wel het goed te verpakken, de dissonante noten die al vanaf het begin (:017) spelen kunnen wel, maar ik zou die wel een stuk zachter zetten, neemt nu een beetje de overhand en dan kan het irritant worden.

Verder weer superveel Gloomy stuf aan de hand, je handelsmerk :D. Steekt goed in elkaar, je hebt heel verschillende elementen toch weer tot een geheel weten te maken!
Het nummer wordt voor mij echt top in het laaste stuk, vanaf 3:40, dan gaat lekker de beuk erin!

Hey, vergeet ik dit topic toch niet te beantwoorden zeker :)
Fifth Bot, dank je wel voor je (h)eerlijke feed. Okee, de dissonerende stukken iets zachter zetten, iets om in de toekomst rekening mee te houden.

Thanks makker !

Gloomy :)
 
Geinige track, maar er vallen wel wat dingen op... Het sublaag is erg inconsistent, gaat steeds harder en zachter. Met name merkbaar als de kick er vol in zit. Verder klein detail, aan het begin hoor je een kick met veel reverb maar die klinkt niet helemaal natuurlijk voor m'n gevoel. Reverb iets minder width en een beetje lowcut zou niet misstaan denk ik. En misschien wat predelay om de eerste transient van de kick ongeschonden door te laten. Verder beukt hij wel aardig!
 
Back
Top