UVI Synth Anthology 4

UVI heeft Synth Anthology 4 uitgebracht.

IMG_0269.gif


UVI zegt er zelf over: “Synth Anthology 4 levert een droomachtige verzameling van 200 hardwaresynths, professioneel ontworpen patches, leuke en creatieve functies en krachtige performance controls, alles in een eenvoudig te gebruiken interface met het authentieke geluid van echte hardware.

Hier een link naar de website.

Tijdelijk 40% introductiekorting (€89).


 
89 euro nu tot 18 september,en UVI kwaliteit.20 GB?Ik denk dat ik nu al mijn kerstboom ga zetten.
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt goed! Weet alleen niet of het een toevoeging is naast Omnisphere. Jammer dat er geen demo versie is.
 
Heb hem aangeschaft. Ben erg benieuwd. Het downloaden via de UVI portal ging moeizaam, maar hij is bezig
 
49 Euro upgrade prijs voor mij omdat ik Synth Anthology 3 heb, dus niet lang over moeten nadenken.
Net even geprobeerd en vind het een hele verbetering t.o.v. versie 3.
 
heeft iemand deze aangeschaft? begrijp ik goed dat je de synthgeluiden niet echt kan tweaken?
iemand bv de deckard's dream presets / geluiden in deze vst geprobeerd?
 
Ja wat ik ervaren heb dat je een soort van kan tweaken van de synths maar tis wel een minpuntje voor mij. Voor mensen die het ok vinden die om met een soort van presets te werken ben je wel snel klaar.
 
Ik ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen hier. Ik heb verschillende UVI producten geprobeerd in het verleden (ook een oudere Anthology) en ik genbruik ze nooit. Kan het niet uitleggen, maar ik vind ze gewoon niet lekker klinken op de een of andere manier. Ben benieuwd of dat bij deze ook het geval zal zijn.
 
Ik ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen hier. Ik heb verschillende UVI producten geprobeerd in het verleden (ook een oudere Anthology) en ik genbruik ze nooit. Kan het niet uitleggen, maar ik vind ze gewoon niet lekker klinken op de een of andere manier. Ben benieuwd of dat bij deze ook het geval zal zijn.
Dat is nu éénmaal de tol van smaak.De ene lust het niet de andere wel.Deze klinkt wel degelijk ongelofelijk goed en voor 89 euro, de koop van het jaar voor mij.
 
Ik vind dit soort libs nooit zo interessant (ik heb ergens een oudere versie van deze). Het zijn meer gesamplede presets dan echt een synth, waar je dan nog een beetje met macro's en ingebouwde shapers kan klooien. UVI ligt bij mij ook nooit lekker in de mix en Falcon is echt een verschrikking om mee te werken. Komt er bij mij niet meer in.
 
klopt, andere ervaring omdat je zelf minder kan tweaken. maar de sounds zijn wel goeeeeed
 
Lijkt dit niet een beetje op Analog lab van Arturia?
Samples van analoge en digitale hardware synth's(200).Deze browser is een soort van dual-lagering met 2 synth's combinatie.Er zijn vele nieuwe klanken gemaakt op die hardware synth's.En dat is er wel te horen in die 4000 presets.(één van de reden van aankoop).
Ok,het zijn presets,maar maar er zijn genoeg parameters om uw eigen klanken te maken.
Een doelgroep is zij die wat met toetsen overweg kunnen, kunnen dan direct alle kanten uit.Het hoeft niet altijd graafwerk in klankontwerp te zijn.
 
Klinkt wel interessant 🤔

Praktijk is bij mij dat ik niet vaak heeeeel diep in de synth zelf tweak, maar vaker met externe efx de boel vernaggel.. In het geval van bijv. V Collection (of zo’n losse vst synth), dénk ik dat ik die zelden optimaal gebruik.. al is het natuurlijk wél weer fijn om de optoe te hebben mocht ik willen.. 😅
 
Ok,het zijn presets,maar maar er zijn genoeg parameters om uw eigen klanken te maken.
Ik kreeg er toch een down gevoel van, zo van hier heb je een vette Synth en sound maar we hebben voor het gemak het tweaken weggelaten. Voor mij te rigide
 
is dit nu een soort Omnisphere?? klinkt wel zo
Zeker niet. Dit is een sample library die speelt in UVI's eigen "Kontakt Player" achtige variant genaamd UVI Workstation. Geen synthese.

Ze weten dit soort sample libraries altijd goed te brengen alsof het een op zichzelf staand iets is (laten bewust de omheiningen van UVI Worksation weg op de product pagina). Native instruments doet dit ook altijd met Kontakt libraries. Ze durven sommigen zelfs "synths" te noemen.
 
Back
Top