Even voorstellen

Pierke

Nieuwkomer
Lid sinds
24 augustus 2023
Berichten
8
Locatie
Gent
Dag iedereen. Ik ben muzikant, maar geen synthspeler. Ik speel basgitaar en morrel verder wat met Logic Pro en nu ook recent weer met een Tascam Portastudio 488 MKII, lekker old school.

Ik heb me hier geregistreerd om te kunnen antwoorden op een oude thread over het stopzetten van het forum homerecording.be. Ik was daar zelf lid van en voor al wie het jammer vindt dat dat forum verdwenen is, heb ik goed nieuws. Neen, dat forum is niet heropgestart.

Ik zal nog even de spanning erin houden. Ik kan pas in die thread reageren als ik me hier heb voorgesteld. Dat is hierbij gebeurd ;-)

En nu ik hier toch ben, zal ik wat rondstruinen op zoek naar dingen die me als niet-synthfreak ook kunnen interesseren. Alvast bedankt om me hier toe te laten :-)
 
Welkom!

Ik was ook lid van homerecording.be
Jammer dat het verdwenen is, er stond een schat aan informatie van o.a. Eric Desart over akoestiek e.d.m. en op een dag was alles... foetsie! 😪
Hopelijk komt al die info nog eens terug. :okdan:

Cheers,
Exo. :mega:
Dat weet ik, Exo, ik herken je nickname. Blij die hier terug te zien.

Enne, de schat aan informatie op homerecording.be blijkt niet foetsie. Check mijn antwoord in deze thread :okdan:
 
Back
Top