• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sticker Prophet-600 Teensy

Prijs
20 Euro
Conditie
Nieuw

iunowhu

Stamgast
Lid sinds
23 mei 2004
Berichten
379
Mijn P600 GliGli Teensy is helaas gesneuveld tijdens het plaatsen, dus deze sticker is overbodig geworden.
De sticker koste $20 USD, maar de verzendkosten waren $27.90 en daar bovenop moest ik nog eens €8.71 aan invoer toeslagen betalen.
Check hun website voor prijzen. SynthGraphics - Prophet-600 Teensy GliGli Overlay
Ik hoef alleen de €20 terug te hebben, dus grijp deze kans om een nieuwe, ongebruikte Parameter-List te kopen voor je Prophet-600 Teensy.
Er komt uiteraard €4,15 verzendkosten bij voor een brievenbus pakket met Track & Trace.
 

Attachments

  • IMG_4423.JPG
    IMG_4423.JPG
    184,9 KB · Bekeken: 102
  • IMG_4424.JPG
    IMG_4424.JPG
    168,2 KB · Bekeken: 97
Back
Top