Hey daar!

rampage

Functie elders
Lid sinds
14 juli 2023
Berichten
9
Locatie
NH
Hoi!

Clemens hier. Geen idee waarom ik niet al jaren lid ben hier, maar wat in een goed vat zit.. (of zo).

Ik ben beroepsmuzikant en speel zowel gitaar als keys en heb voor beide instrumenten een hardnekkige verzameldrang. Klinkt jullie vast bekend in de oren!

Mijn eerste volledige album komt toevallig over 2 weken uit, de eerste 3 singles zijn de afgelopen weken al gereleased. Ik ben heel trots op het eighties geïnspireerde resultaat. Heb veel synths uit m'n collectie gebruikt en ook een geleende Jupiter-8 mocht niet ontbreken. Smullen!

Ook maak ik al jaren covers (ook vooral jaren 80) op YouTube voor de hobby. Via die weg heb ik enige tijd geleden ook een aantal videos gemaakt (en synths getest) voor Behringer.

Anyway, genoeg over mij. Wat vinden jullie van mij? ;)

See you around!
 
Hey Clemens. Welkom! -)

Ik ken je muziek al wat langer.. via Pierre ;) Echt super wat je doet.. :halleluja:luv:
 
Je vergat te zeggen dat behalve dat je keys en gitaar speelt, je ook geen onverdienstelijk vocalist bent Clemens. Damn, ik wou dat ik zo kon zingen (naast dat ik zou willen dat ik je synth verzameling had maar dat is een ander verhaal, daar wordt tot verdriet van mijn echtgenote aan gewerkt). Welkom op het forum 👍🏻
 
Back
Top