BOSS DM-101 bbd delay

Toon

Ursa Major
Lid sinds
24 augustus 2002
Berichten
2.227
Locatie
Geel
Boss heeft een nieuwe bbd delay uit, de DM-101. Volledig analoog signaalpad en geheugens via program change, wat wel minder is , soit toch wel iets vets eigenlijk , ronde de 500€ helaas ... ULI? :D

Classic sound meets modern power with the DM-101 Delay Machine, the ultimate analog delay. Driven by eight BBDs under smart CPU control, this inspiring pedal delivers 12 unique modes, stereo operation, and a wide array of tonal colors, all while maintaining 100 percent analog signal processing throughout. And with 127 user memories, tap tempo, carryover, MIDI, and more, the DM-101 brings you the features and versatility of an advanced digital pedal—but with the vibrant, characterful sound that’s only possible with authentic analog BBD circuitry.

Website BOSS

dm-101_gal_01.jpg


 
Iets handzaam natuurlijk, liefst zo min mogelijk schermkijken en handleiding herlezen. I vote pedals
 
Ziet er cool uit.
Ben gek op BBD's.
Heb 2 memory boy deluxen.
Die hebben een fx loop en de feedback kan heel mooi klinken.

Voorbeeldje:
 
Iets handzaam natuurlijk, liefst zo min mogelijk schermkijken en handleiding herlezen. I vote pedals
Ik ook.



Het is wel vervelend dat er zo veel goede moderne delay’s uitkomen.
De Meris LVX is ook heel vet.

En als kers op de taart is er natuurlijk de T-Rex Echorec.
 
o is dat vervelend? Gewoon eentje kiezen en klaar toch :D en best erna niet meer naar de anderen kijken als je tevreden bent. En anders doen we een ruil pagina hier op SF :D
 
Dat is eerder hebzucht :) voor hoeveel heb je plaats…
ik wil nog een re 301 maar of ik t er ooit voor over heb… daar koop je wel wat andere pedalen voor
 
Ben heel hebberig op het ogenblik…

Ik zat net te denken, waarom zou je nog vintage gear kopen?
De vintage gear die ik nog wil hebben is totaal onbereikbaar voor mij, GX-1 bijvoorbeeld.
En de zolder staat helemaal vol met zooi.

Er is nu zoveel leuk spul te koop, dat echt heel goed klinkt.
 
Is dat een vraag aan mij? Ik hou gewoon van bewezen zaken en kwaliteit. Is ook waardevaster dan nieuw spul. En ik hoef geen 7 miljoen mogelijkheden, een 50 tal (met diverse gear) is al zat. looks is ook n dingetje hier. Zo komt er hier bijvoorbeeld nooit eurorack binnen omdat ik dat te klein vind.
 
Back
Top