Ensoniq ESQ-1 Hybrid Synthesizer uit 1986 gezocht!

Status
Please reply by conversation.

MTXl84

Scherpschutter
Lid sinds
24 januari 2023
Berichten
71
Locatie
Haarlem
Mijn studio verlangt naar wat jaren ‘80 wave sounds! Het liefste in verzorgde staat. That’s it.
 
Ik had er een tijd geleden één gevonden op MP. Toen nog met titel SQ1 maar zag meteen dat het een ESQ1 was. Hij staat nog steeds te koop en de adverteerder is duidelijk ingelicht dat het iets meer waarde heeft dan een SQ1. Hoogste bod staat nu op 610.


Ik heb em ook ooit gehad en verkocht.. daarna een SQ80 gekocht.. maar het kriebelde wel weer even toen ik ESQ1 zag.. :D
 
Ik had er een tijd geleden één gevonden op MP. Toen nog met titel SQ1 maar zag meteen dat het een ESQ1 was. Hij staat nog steeds te koop en de adverteerder is duidelijk ingelicht dat het iets meer waarde heeft dan een SQ1. Hoogste bod staat nu op 610.


Ik heb em ook ooit gehad en verkocht.. daarna een SQ80 gekocht.. maar het kriebelde wel weer even toen ik ESQ1 zag.. :D
Heb die al voorbij zien komen, 610 is nie echt aantrekkelijk. :/
 
Ik dacht dat 500 zeker ok was.. biedingen gaan erover heen. Geen idee of dat echte biedingen zijn. Ik heb de mijne ooit verkocht voor 300, maar is jaren terug. Heb later een SQ80 teruggekocht.. uit nostalgie.. en door een video hieronder, over het ontstaan van de ESQ1 en SQ80 zag.. Super mooie historie..

Succes in ieder geval met de zoektocht. :okdan:

 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top