Ensoniq ESQ-1

Status
Please reply by conversation.

Future Funk

Ouwe rot
Lid sinds
28 juli 2007
Berichten
804
Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar een Ensoniq ESQ-1.

Ik weet dat er 1 op marktplaats staat, maar die reageert niet en die vind ik ook iets aan de hoge kant qua prijs.

Ben bereid om 500 euro neer te leggen voor 1 die goed is en er fatsoenlijk uitziet.

Mailen kan naar futurebeyond@live.nl
 
ESQ-1

ESQ-1

Beste Future Funk,

Zoek je nog steeds een goede Ensonique ESQ-1 ?
Ik heb er een in de originele flightcase waarin ik hem destijds gekocht heb bij Peter verspuy in barendrecht nu zo'n 30 jaar geleden. Volgens mij is de firmware up-to-date (3.50) en is deze ESQ-1 voorzien van de sequencer expander. Verder heb ik er een speciale cartridge (duits merk) bij met 4 banken en een deel ROM en een deel RAM. Ik zat er juist aan te denken om hem weer eens te gaan gebruiken maar nadat in 1997 via Peter verspuy de batterij deskundig vervangen is heeft de ESQ-1 van af 2003 in de flightcase gezeten.
Hij geeft nu bij aanzetten dan ook aan weer aan een verse batterijtje te willen. Ik wilde al een afspraak gaan maken bij Eeka. Ondanks de melding van de batterij doet de ESQ-1 het zelf nog uitstekend.
Omdat ik nu sinds kort de nieuwste Rolands (jd-xa en system8 ) heb ben ik bereid afstand te doen van deze ESQ-1 maar wel voor de 500 euro die je daarvoor bood.

Ik hoor wel van je wat je er van vindt.

groet, Jan-Willem
 
Last edited by a moderator:
Status
Please reply by conversation.
Back
Top