• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

IK Multimedia T-RackS Leslie

Prijs
75 Euro
Conditie
Nieuw

aart

Aart
Lid sinds
2 februari 2006
Berichten
131
Locatie
Juinen
k heb inmiddels een groot aantal Hammond VST's waardoor ik deze losse Leslie niet meer gebruik. Daarom wil ik deze plugin verkopen (incl. geldige licentie en account bij IK Multimedia).

Ik doe dit door mijn account/licentie over te zetten naar de koper. In jouw bijzijn zet ik mijn account bij IK Multimedia over naar jouw emailadres, waarna je het wachtwoord kunt wijzigen en het account van jou is. Daarna kun je de VST downloaden en installeren. Desnoods kun je je laptop meenemen en help ik je om de VST te installeren.

De plugin omvat de 6 meest bekende Leslie modellen: 122, 122A, 147, 3300W, G37 en Studio 12.

Prijs: 75,- euro

01.jpg


03.jpg
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 57
  • 03.jpg
    03.jpg
    22,7 KB · Bekeken: 55
Schop!
 
Back
Top