• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DCAM Synth Squad en IK- T-Racks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rubbah

Ongewassen Lid
Lid sinds
6 augustus 2006
Berichten
1.948
Locatie
Tjillburg
Te koop:

NI MAschine. In Nieuwstaat. 300,- ex verzendkosten. License moet worden overgezet (kan gratis), waarna je de software kunt activeren. De overdracht zal iets langer duren dan de reis vd controller via de post. CD met software is outdated voor mac (geen idee voor windows), dus downloaden via NI.
Maschine mag evt geruild worden tegen een DSI Evolver, Yamaha 01V, Nord Rack 1 of 2, met bijbetaling van mijn kant.

Sylenth1. (alleen 32 bit voor AU, voor windows VST 32 & 64 bit beschikbaar)
Nieuwprijs bij L.D. 139,-. Mag van eigenaar verwisselen voor 65,- + 10,- eur . Dus 75,- totaal.
Omdat je 2e eigenaar bent kun je de plugin dan niet meer doorverkopen.

T-RackS 3 Vintage Compressor 670- even kijken of we de licentie kosten kunnen omzeilen met het wijzigen van account gegevens:). Nieuwprijs bij IK: 74,99. Mijn prijs: 50,- (mits het omzeilen lukt, anders moeten we nog even onderhandelen)
Voor windows en mac te downloaden vanaf de IK multimedia site.

FXansion DCAM Synthsquad. 4 vette soft-synths in clubverband. 4core is aan te raden bij 3 van deze jongens. Nieuw bij FXpansion: 189,-. bij mij 140,- waarvan nog 50,- overdrachtskosten betaald moet worden aan die stinkerds van FXpansion.

Rob Papen Sub Boom Bass. 99,- bij ome Robby P. Moet nog kijken hoe het zit met omzetten, kom er niet 1.2.3. uit via de site. 60,- lijkt me redelijke prix.

Gaat allemaal weg wegens terug naar hardware. Binnenkort heb ik de ruimte weer :dj:

Over een paar weken ga ik op vakantie, dus als ik niet direct reageer dan.... :gaap: wacht je je effe...
 
Last edited by a moderator:
Maschine en Sylenth1 gereserveerd...
 
Alleen nog de DCAM en de T-Racks in de aanbieding.
Wie maakt me lossssch?!
 
Kan een mod de titel aanpassen in: DCAM Synth Squad en IK- T-Racks?!

nog steeds zum kauf. is al goedkoop zat, dus prijs gaat niet lager, ook al is het vakantie :)
 
ruilen voor hardware mag ook.
leuk drumcomputertje (R8 oid), Audio interface (firewire), of leuke compressor/ fx bakkie.

Het liefst heb ik een AKAI EIE pro, maar aangezien deze net uit is verwaqcht ik deze niet aangeboden te krijgen. je weet echter nooit.



doe maar een voorstel, dan check ik op the google of ik het wat vind. :)
 
moddy's op vakantie ? :)
 
:okdan:thanks guys!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top