Solid State Logic UF1 Controller

UF1_overhead_1.1e3420e40889a051c3519d7d0d9ca8da.jpg


UF1 is de ultieme single fader-controller voor iedereen die uitgebreide controle over zijn DAW wil, en SSL's vermaarde geavanceerde workflow naar kant-en-klare producties brengt.

De UF1 beschikt over een eersteklas gemotoriseerde fader van 100 mm, twee schermen met hoge resolutie, zacht aanvoelende duurzame rubberen toetsen en een verzwaard jogwiel, allemaal ingekapseld in een robuust metalen chassis.

UF1 biedt volledige controle over de pans, sends, plug-in-besturing en meer van een DAW, plus de mogelijkheid om 46 softkeys specifiek aan te passen aan uw workflow.

Duidelijke en inzichtelijke visuele feedback, intuïtieve bediening en diepe integratie met de SSL Meter Plug-in en SSL 360°-software - UF1 biedt kracht en controle die nog nooit eerder is vertoond met een controller van deze omvang.

Bron: UF1 - Solid State Logic





 
Last edited by a moderator:
wel spijtig betreft levertijden. in de Verenigde staten worden er nu al geleverd aan klanten die ze pas dinsdag besteld hebben o.a. bij Sweetwater.
Ik moet mijn woorden terugnemen betreft levertijden, ze wordt komende maandag geleverd door Thomann.
 
Vandaag dus SSL UF1 geleverd, alles top en werkende, Behalve...dat ik er in geslaagd ben van de "Meter plugin" op een verkeerde account te zetten op Ilok account. Dom ja, maar komt in orde.
 
Laatst gewijzigd:
er zou een frame voor die units moeten komen met zon sexy leren polssteun ervoor
 


 
zow gaaf man die 1e tafel

Die onderste pic is wat handiger voor hier ja, maar dan uc1 + UF1+ 3x avid artist mix.
Hoe mooi ik die UF8 ook vind passen bij de rest, blijft hui voor echte 8 channel faderunits te beperkt (naamgrootte etc)Ik zou niet graag daarin terug willen gaan.
Tevens zou er een slim model moeten komen zodat het niet te breed wordt. En bij de avid artist mix heb je solo/mute boven je fader ipv ernaast, veel beter vinnik.
Dus een slim model uf8S en dan zou ik ze wel nemen denk ik.
 
nu wachten tot de Decksaver uitkomt voor de UF-1.
 
Zit er geen aan/uit knop op het device?
Neen, de SSl 's o.a. staat op een Furman stroomverdeling aangesloten bij mij. Wat ik ook praktischer vind. Hele studio staat in stroomgroepen opgesteld
 
Neen, de SSl 's o.a. staat op een Furman stroomverdeling aangesloten bij mij. Wat ik ook praktischer vind. Hele studio staat in stroomgroepen opgesteld
Aha, dus als jij hem niet gebruikt, schakel je de groep, waar hij zich bevindt, uit?
 
er is wel een stand-by functie/timer die je kan instellen. maar ik zet mijn materiaal wel idd in aparte stroomschakelaars;
PC met interface/klein monitors en dergelijke
externe synths/fx met Eurorack
grote monitors (audio & video) & sub. met de SSL's ook apart.
 
In soundonsound staat er een review,gratis digitaal te lezen.
 
Net de uc1 besteld via marktplaats voor een mooie prijs (vanwege de plug-ins niet meegeleverd, maar die had ik al). Nu nog de uf1 ernaast om t te completeren, whihueuuuwww! Mooi spul!
 
UF1 ook besteld, nu het lastigste van het hele gebeuren, een paar weken wachten :)
 
Bij mij is ie inmiddels binnen, mooi ding, lekker gebouwd, maar best lastig om al die verborgen functionaliteiten ff onder de knie te krijgen. Heb m wel gekocht voor de lange termijn dus zal vast goedkomen ;)
 
Back
Top