Gloomy - Oh My Ggus

ha! dat een 303 kon kwaken,wist ik, maar ik hoor zowaar die hond van Suburbia
Ik hou wel van die lange lage sound(s)
 
ja vette track, maar ik luister nu vanaf m'n laptop interne geluidskaart met koptelefoon en die geeft nogal weleens crackles en distortion en nu weet ik niet wat overdistorted in deze track is of wat door m'n geluidskaart komt moet dus ik moet later nog maar eens luisteren op mijn betere systeem :)
 
Tof ritme. Heel onallerdaags.
Doet denken aan de breakbeat uit halverwege de 90's. (Prodigy, Junkie XL enzo)
Mooi die effecten. Alleen het stukje met de bassdrone kan denk ik beter.
En op het laatst wat eentonig
En misschien classic breakbeat hi-pitced vocal effects met timestretch en sample edits toevoegen?
Maar echt wel vet! 🙌
 
Hola gloomy,

Mooie track en duidelijk gemixt :okdan:

Groetan van Andreos:)
Jan ik heb extra aandacht besteden aan de mix, en dit zonder Ozone, want mijn dawdesk zit nog steeds in Tilburg, ter optimalisatie. Thnx Andreos, fijn van je!
 
ha! dat een 303 kon kwaken,wist ik, maar ik hoor zowaar die hond van Suburbia
Ik hou wel van die lange lage sound(s)
Klinkske is weer van de partij, toppie van je :)
 
ja vette track, maar ik luister nu vanaf m'n laptop interne geluidskaart met koptelefoon en die geeft nogal weleens crackles en distortion en nu weet ik niet wat overdistorted in deze track is of wat door m'n geluidskaart komt moet dus ik moet later nog maar eens luisteren op mijn betere systeem :)
Geloof me, er scheel niks aan je geluidskaart, het is de track die zo, bij momenten, distorted klinkt. Thanks maat, van harte!
 
Tof ritme. Heel onallerdaags.
Doet denken aan de breakbeat uit halverwege de 90's. (Prodigy, Junkie XL enzo)
Mooi die effecten. Alleen het stukje met de bassdrone kan denk ik beter.
En op het laatst wat eentonig
En misschien classic breakbeat hi-pitced vocal effects met timestretch en sample edits toevoegen?
Maar echt wel vet! 🙌
Thanks Modus Operandi, maar helaas is deze track "af". Allez, ttz hij is al meerdere keren gehoord en zelfs al geshared. Thnx vriend!
 
Back
Top