Aanvulling op introductie drie tracks In2waves

In2waves

Nieuwkomer
Lid sinds
5 april 2023
Berichten
13
Locatie
Ede
Hierbij aanvulling op introductie bij "Nieuwe leden" hierbij drie tracks In2waves ter kennismaking:





Allemaal fijne dagen toegewenst,

Jacco aka In2waves
 
Ik vind ze alledrie leuk :) goed gedaan man!

De eerste heeft een goede "body" en smoel, de tweede is ook erg geslaagd, maar voor mij persoonlijk wat generiek (gaaf, dat wel!), en de derde het meest spontaan en speels (en vliegt daardoor dus ook wat sneller uit de bocht, maar soit)..

Tip: in alledrie de opnames zit een behoorlijke (digitale?) ruis, dat zou je nog es kunnen proberen aan te pakken (misschien een apparaat dat je met usb aan je computer hebt hangen). In Spheric is 'ie het duidelijkst te horen - wat jammer is, want die track draait het meeste om het sound design..

Rock on! Lekker bezig
 
Die digitale ruis zit er inderdaad in en heb in mijn enthousiasme voor het maken van de muziek zelf geen aandacht meer gegeven, zal daar nog naar gaan kijken want het stoort idd wel. Leuke uitgebreide reactie dat helpt me zeker waar het gaat om de drive weer nieuwe muziek te maken, bedankt voor het luisteren en de recensie!
 
"Gotar": Leuk, lekker ritme.
"Spheric": Best ok, maar ik werd niet echt meegenomen.
 
De 2e track heeft voor mij de meeste potentie als je een stijl zoekt waarin je nog meer muziek wilt maken.
Deze stijl ligt meest dichtbij wat ik persoonlijk prettig vind om naar te luisteren. Dus bedankt Laboratorio Incognito inderdaad ben ik zoekend naar de stijl die beste past, uiteindelijk maak je muziek die je zelf mooi vindt.. des te leuker als het ook door anderen wordt gewaardeerd.

 
Back
Top