Yamaha MU

Status
Please reply by conversation.
MU_2000 of 1000 zijn bij mijn weten destijds alleen in Japan op de markt geweest.
Is zelfs geen UK handleiding van te vinden dacht ik.
Wel regelmatig op eBay voor de hoofdprijs.
 
Dank voor je reactie Levka.

Ja, ik zie idd veel 1000s en 2000s op ebay, maar dat is me idd te prijzig. Zeker als er nog een kwart of een derde aan belasting bijkomt!

Ik zie dat er wel af en toe een 128 wordt verkocht in Europa. Zelf heb ik een MU100R, maar ik heb meer plgs dan de ruimte voor 2 kaartjes hierin. Maar ik heb geen haast. Hopelijk is er iemand op dit forum die er eentje op de plank heeft liggen. En anders zie ik er vanzelf een keer eentje via ebay langskomen.
 
Heb recent een mooie mu128 op ebay kleinanzeigen kunnen vinden. Had een zoekopdracht ingesteld staan daar.
 
Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik kom niet langs een postcode check op kleinanzeigen. Als je klikt op kopen, moet je gegevens invullen en ik kan het land niet aanpassen en dus is de postcode ongeldig.

Hoe werkt dat? En had je koopbescherming in geval van mogelijke oplichting?
 
Mu-100R is bijna altijd gestript van PLG100-VH en PLG100-VL helaas, zonder deze boards is hij bijna niks waard, met boards juist wel prijzig...
 
Mijn ervaring is de tegenovergestelde @Takagawa. Ik kocht een MU100R en tegen alle verwachting in, zaten beide boards er nog in. De advertentie deed anders vermoeden. Ik betaalde 240 euro voor een volledige bak. Intussen had ik elders 2 VL boards gekocht om erin te zetten. Nu zit ik met 4 boards en plaats voor 2, vandaar mijn zoektocht naar een 2e MU.
 
Maar wie kan mij vertellen hoe je met een nl adres iets kan kopen op kleinanzeigen?
 
Zelf doe ik dat nooit via de koopknop, maar via een berichtje aan de verkoper in het Duits.
Komt bijna altijd een positieve reactie op.
Betalen met Iban of PayPal.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top