Yamaha MU2000 gezocht

Status
Please reply by conversation.

Albert Houwaart

Nieuwkomer
Lid sinds
6 november 2021
Berichten
8
Locatie
Zuid holland
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Yamaha Mu2000 module in nette staat.
Is er mischien iemand op dit forum die er 1 heeft en hem van de hand zou willen doen?


Groetjes
Albert
 
Hallo Meneer

Ik ben wel meer geïnteresseerd in de 2000 vooral om zijn meer stemmigheid.
Waar zou u mu100r evt voor van de hand willen doen?

Mvg Albert
 
Waarom importeer je het niet vanuit Japan? Dat deed ik wel voor mijn MU500.
 
Op Reverb kwam ik er ook een tegen. Inclusief shipping circa €290 Komt vermoedelijk nog EU import bij maar evt. BTW zou al in het bedrag moeten zitten. Het import tarief fluctueert tussen 0 en 17% (...) Even checken bij belastingdienst/invoerrechten.
 
Ik zou trouwens voor mijn MU100r wat meer vragen. Doet op Reverb (met PLG100 VL en VH) gemiddeld om en nabij de 500...
 
Nou meer omdat ik gewoon echt geen idee heb hoeveel kosten erbij komen qua invoer.
En weet ik wat allemaal.
Heeft u een idee wat ik zou kunnen verwachten?
Voor import van buiten EU/EER moet je op ongeveer 25% aan BTW+kosten rekenen over de opgegeven waarde van het instrument en de verzendkosten.
 
Ik zou trouwens voor mijn MU100r wat meer vragen. Doet op Reverb (met PLG100 VL en VH) gemiddeld om en nabij de 500...
Bedankt voor het aanbod hoor maar ik neig toch meer naar de stapelbare mu2000.
Dat ding zit al jaren in m'n hoofd dus last ik daar dan ook maar gewoon voor gaan.

Onwijs bedankt voor je advies en hulp!
 
Voor import van buiten EU/EER moet je op ongeveer 25% aan BTW+kosten rekenen over de opgegeven waarde van het instrument en de verzendkosten.
Dus even voor mijn idee.stel je voor de mu2000 kost 350 euro verzendkosten 50 euro.
Dus 400 eu totaal
Dan wordt de eindstand 500 euro?

Alvast bedankt?
 
Let ook op hoe de betreffende MU2000 geconfigureerd is. Niet alle modellen hebben dezelfde (of überhaupt) PLG100 expansion boards. Die PLG100 VL en VH geven bv juist die MU100 de extra "juice"....
 
YAMAHA synthesizer MU2000

Prijs: € 267,34 incl. verz.kosten

Prijs incl. 21% btw: € 323,48

Prijs incl. 17% invoerrechten: € 378,47

Totaal Prijs incl. inklaringskosten (ligt aan de vervoerder, PostNL hanteert € 12,00 voor een bedrag hoger dan € 150) : € 390,47
 
Laatst gewijzigd:
Volgens mij zijn invoerrechten voor synths 4%
Oh, kon het zo niet terugvinden. Ik ga dan altijd van het hoogste percentage uit, dan kan het meevallen bij levering.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top