Oxi Jam

Leuke progressie, mooie sounds! Qua drums had er meer ingezeten, maar dat was mijn commentaar onder je vorige track post ook al.
 
ThnX allen. Ik maak op dit moment alleen nog maar Jams op m’n Oxi One, zonder daw. Paar uurtjes freubelen, mixbus opnemen en klaar! Vind de beperking heerlijk. De enige variabelen is wat op iedere synth zelf zit (volume, filter, fx etc) deze jam was een Prophet-10, Novation Peak, TR-8s en een SE-02.

Misschien binnenkort wel weer eens een volledig gepolijste track in Cubase, maar op dit moment heb ik daar totaal geen zin in. Lekker rifjes maken en jammen zonder pretenties, héérlijk :)
 
ThnX allen. Ik maak op dit moment alleen nog maar Jams op m’n Oxi One, zonder daw. Paar uurtjes freubelen, mixbus opnemen en klaar! Vind de beperking heerlijk. De enige variabelen is wat op iedere synth zelf zit (volume, filter, fx etc) deze jam was een Prophet-10, Novation Peak, TR-8s en een SE-02.

Misschien binnenkort wel weer eens een volledig gepolijste track in Cubase, maar op dit moment heb ik daar totaal geen zin in. Lekker rifjes maken en jammen zonder pretenties, héérlijk :)
Niks mis mee toch.
All about the fun of it!
 
Ja heeft wel een mooie zonsopkomst na een technofeestje vibe maar dat kan aan mijn referentiekader liggen :D
 
Leuke track! Misschien tijdens een volgende ronde ook es kijken naar velocity? Alle sounds lijken, althans, allemaal even hard te triggeren. Zou wat levendiger kunnen, en dan haal je nog meer winst uit die beperking.
 
Back
Top