Yamaha EX5R

Status
Please reply by conversation.

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
1.002
In strakke staat, hoor graag even welke expansies erin zitten, handleidingen etc, als je iets aan te bieden hebt. En graag even wat foto's van de Ex5R + je prijs.

:D
 
Staan er nu twee op Reverb; één in NL (handelaar) , een andere in Polen (particulier)
 
Staan er nu twee op Reverb; één in NL (handelaar) , een andere in Polen (particulier)
En in NL staat er ook eentje (Marktplaats) maar die is in te slechte staat voor mij. Bij die handelaar koop ik niet bij en die in Polen heeft nou net de opties geïnstalleerd (met bijhorende prijs) die ik hier op de plank heb liggen... De spoeling is dan ineens weer heel dun ;)
 
Paar maanden geleden had ik voor deze bij ebay-kleinanzeigen ook een zoekopdracht uitstaan.
Kwamen regelmatig voorbij, maar heb deze wens uiteindelijke toch losgelaten.
 
Paar maanden geleden had ik voor deze bij ebay-kleinanzeigen ook een zoekopdracht uitstaan.
Kwamen regelmatig voorbij, maar heb deze wens uiteindelijke toch losgelaten.
Ik hou Kleinanzeigen goed in de gaten (m'n lijst zoekopdrachten is eindeloos lang daar haha) maar zie er nooit een voorbij komen.
 
De keyboardversie zie ik vrij vaak, maar de EX5r komt inderdaad niet veel voorbij. De mijne komt uit een ruil tegen een Integra-7 een paar jaar geleden. Als ik zie hoe de prijs zich ontwikkelt geen slechte deal geweest zo te zien.
 
Deze mag dicht, is in the pocket, mint en met alle expansies/uitbreidingen. Het is toch weer gelukt :D
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Status
Please reply by conversation.
Back
Top