Yamaha CS6R, Korg TR-rack, Korg Triton Rack

Status
Please reply by conversation.

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Ik zoek deze al een tijdje hier, ik bundel ze maar even in 1 zoekertje. Prijs afhankelijk de expansies die geïnstalleerd zijn.

Ik zoek deze units in zeer goede staat, ik snap dat mint wat onhaalbaar is soms. Wat mijn definitie daarvan is komt duidelijk niet altijd overeen met wat mensen me aanbieden. Prima, even goede vrienden, graag met respect voor elkaar (dat gaat hier niet altijd lekker op het SF merk ik). De staat beoordeel ik graag even aan de hand van goede foto's van rondom de unit (NIET gemonteerd in een rack).

Mooie dag!
 
Je hebt absoluut een punt. Ik zie op Reverb.com spul staan dat als 'Mint' staat opgegeven. Helaas vertellen de foto's vaak iets helemaal anders. Rackrash, los zittende knoppen en nicotine toetsen zijn alles behalve mint !!!
 
CHeers! Kwam m tegen na jouw melding, dus 1+1=2 ;)
succ6!

Ben overigens heeeel erg benieuwd naar jouw hok, zal wel een soort hangaar zijn met al Die oproepen ;)
 
CHeers! Kwam m tegen na jouw melding, dus 1+1=2 ;)
succ6!

Ben overigens heeeel erg benieuwd naar jouw hok, zal wel een soort hangaar zijn met al Die oproepen ;)
Weet je, ik vind zelden wat via Synthforum. En wat ik daarbuiten vind is vaak na aankoop iets mis mee, komt niet aan (post) of is na uitproberen niet wat ik gehoopt had. Dat ik veel zoek betekent niet dat perse dat hier ook veel staat ;) Maar als je een keer in Portugal bent in de Algarve, je bent welkom :)
 
Mocht het ervan komen, neem ik Iets mee in mint condition ;)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top