• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
1250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Gagarin12

Ouwe rot
Lid sinds
18 september 2007
Berichten
620
Hierbij bied ik mijn Dave Smith Pro 2 te koop aan. Heel veelzijdig en bovendien met een interne sequencer evenals cv- en gate-connectoren, wat het een droom maakt voor mensen met een modular.

Omschrijving: Dave Smith Pro 2 evenals de handleiding en uiteraard de netstroomkabel. De doos heb ik niet.

Prijs: 1.250 EUR (excl. eventuele verzendingskosten).

Transport: ophalen in Brussel geniet de voorkeur, maar verzending op kosten en risico van de koper is ook een optie. Dit moeten we dan wel concreet afspreken, aangezien het om een lijvig ding gaat en ik geen doos of tas heb.

Staat: technisch 100% in orde en optisch in zeer goede staat. Indien je goed kijkt, merk je dat hij niet splinternieuw is, maar de synth heeft geen krassen, barsten of dergelijke meer.

Voorlopig is dit exclusief op synthforum.nl te bewonderen. Na eentijdje zal ik hem normaal gezien ook op marktplaats.nl en 2dehands.be plaatsen.

Laat maar horen!
 

Attachments

  • tempImagehy3XcO.png
    tempImagehy3XcO.png
    1,4 MB · Bekeken: 193
  • tempImage3rbl5b.png
    tempImage3rbl5b.png
    1,6 MB · Bekeken: 146
  • tempImagewDk9bZ.png
    tempImagewDk9bZ.png
    1,9 MB · Bekeken: 142
  • tempImageKfan4L.png
    tempImageKfan4L.png
    1,4 MB · Bekeken: 155
  • tempImageCYS3zS.png
    tempImageCYS3zS.png
    1,4 MB · Bekeken: 136
Zonet op marktplaats.nl en 2dehands.be geplaatst. Bereid om te verlagen naar 1.150 EUR voor Synthforum-leden.
 
Back
Top